Moet zeggen dat ze bij mij na nog een keer vragen echt dezekerheid gaf voor een jongen. Zei als ike rnaast kom je maar terug om je geld haha dat hoeft ook weer niet maar wilde weten hoeveel procent ze het gaf...
nou dan kan ik er nog niets van maken , maakt ook niet uit.. allebei even geliefd, maar ben wel erg nieuwschierig...
De mevrouw die de echo deed denkt ook een meid, maar we moesten ons er nog niet op vastpinnen. Beentjes werden erg dicht bijelkaar gehouden en het was bij ruim 16 weken, dus erg vroeg.
Hier is volgens mij zo'n uitsteekseltje te zien waar jullie het over hadden. [ben niet nieuwsgierig naar het geslacht hoor ]
We hebben het gister met 16 weken en 3 dagen weer gehoord een JONGEN! Die man zei het is voor 100% zeker een jongen. Als 3 verschillende artsen zeggen het word een jongen, laten we daar dan maar van uitgaan. De foto's staan in me album \/
diddl ik weet niet waar ik moet kijken, kan er niets van maken (of ben ik nu kippig) de 2e foto is volgens mij de navelstreng en beentje. genitale tubercel is iets anders volgens mij. spannend he! en ik ben het met je eens jongetjes zijn leuk
De echo-mevrouw had het over het gebied waar de 2 lichter gekleurde streepjes staan. Moeilijk uit te leggen. Kon er zelf ook niks van maken, maar ze zal er wel verstand van hebben.
Ik zie echt helemaal niks in die foto, behalve dan een mooie baby. Maar voor 't kindje zijn(?) eigen bestwil is het natuurlijk beter als hij wel een meisje is... Ik zou nu al medelijden hebben mocht er een knulletje in jullie gezin geboren worden Groetjes van Kiki
hallo! wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, bij 11 weken dacht hij dus dat het een meisje werd (Ja 90 %) maar het blijkt toch echt een jongetje te zijn, het was echt duidelijk te zien! kijk maar in mijn album. groetjes Snoopie
hihi... het zal wel aan mij liggen maar ik zie echt niks aan die echo's hoor! hahahaha..... ik vind het zoieso altijd moeilijk om te zien wat wat is... armpjes en beentjes en hoofdje enzo zie ik wel, maar de rest? zal de vk toch echt aan me moeten uitleggen..