Ja mijn vraag staat er eigenlijk al, wij krijgen met 17 weken een 2d echo zien ze dan al het geslacht? wil het erg graag weten!
Bij mij zag de gyn het al met 16 weken en het was toen wel duidelijk. Maar ik zou wel wachten tot de 20 weken echo. ikzelf heb ook tot de 20 weken gewacht en heb daarna geshopt.
Ja, hoor dat kan. Zie mijn draadje hieronder. Maar de beeb moet wel een beetje meewerken (de boel laten zien, zeg maar) en de gene die de echo maakt moet er ook naar willen zoeken en er dan ook nog iets van willen zeggen. Succes en laat je het weten als de echo gemaakt is? groetjes Jacobien
Hier zagen ze met 13 weken dat het een jongen zou worden. Maar het is maar net of ze er goed voor liggen. Echt zekerheid heb je pas met de 20 wkn echo denk ik. Of misschien zelf pas als de beeb geboren is. Heb al bij 2 vrouwen op het forum gelezen dat ze een ander geslacht kregen dan ze op de echo hadden gezien. Succes met de echo.
Bij ons kindje was het met 17 weken duidelijk te zien, maar hij ging er dan ook wel prachtig voor liggen (lees: met zijn beentjes wijd...)
dank je ik hoop dat ik het te horen krijg wil het erg raag weten. Ik geef het van te voren goed aan dan kan ze er extra naar kijken..... Ze zeggen dat als je een meisje krijgt het altijd moeilijk is om vast te stellen en bij een jongetje niet zo..klopt dit?
je bent ook in oirsbeek geweest? Hoe is het je bevallen? Kun je inderdaad terugkomen als ze het niet zien? En ad jij dit aangegeven, keken ze er ook goed na? Wij gaan hier dus ook naartoe.. hoop vragen hi hi
@Cindy24: ja, wij zijn ook naar Oirsbeek geweest. Als je komt voor een geslachtsbepaling (maar volgens mij geldt dit pas vanaf 20 weken) en ze kunnen het niet zien, dan mag je inderdaad terugkomen voor een gratig echo. Voor de 20 weken garanderen ze niet dat ze het geslacht kunnen zien, dus dan geldt het volgens mij niet. Ik vond het een erg prettige ervaring met een hele vriendelijke dame die alles zeer uitgebreid uitlegt. We hebben rond de 27 weken weer een (3D/4D) pretecho en ook daarvan zegt ze dat als het kindje niet mooi ligt voor foto's, we nog eens gratig een vervolg krijgen. Zeer goede service dus als je het mij vraagt.
Ik had gisteren een echo en helaas konden ze niet zien wat het wordt, want de kleine hield zn beentjes bij elkaar.
Bij ons zagen ze in het ziekenhuis al met net aan 12 weken dat het een jongen was, met 15 weken weer echo gehad nog steeds een jongen en met 16 weken en 3 dagen hadden we een pretecho en ook daar was duidelijk op te zien dat het een jongentje is. Maar de baby moet er goed voor liggen, de echoscopist moet er heel behendig in zijn en goede apparatuur is ook heel belangrijk. (Echofoto's staan in me album) Succes!
hey Cindy , ik ben ook in Oirsbeek geweest ze vroeg zelf al of we het geslacht wilde weten...foto staat in album grtz Ramona en succes met de echo!
Ik weet nog steeds niet of ik het wel wíl weten.... heb een unisex kleur kamer en spullen mja of het gaat kriebelen....
Bij mij zagen ze het met 16.5 week heel duidelijk 3 streepjes en met de 20 weken echo weer dus een meisje..ook nog steeds met de echo van haast 27 weken..