Ik heb voor een paar dagen terug samen met een vriendin van me het hartje van mijn baby geluisterd. Op de echo zag het eruit als gewoon 1 baby. Maar toen ik het hartje ging luisteren, hoorde ik links van mijn buik een duidelijke hartslag, vrij snel en regelmatig, maar aan de rechter kant van mijn buik hoorde ik ook een regelmatige en vrij snelle hartslag. En in eerste instantie dacht ik dat het gewoon een echo is binnen in de vruchtzak maar als ik het microfoontje in het midden doe, hoor ik verder niks, slechts geruis. Ik heb de verloskundige al opgebeld, maar ze zeiden dat het de navelstreng kon zijn, dat moet dan soort geruis geven, maar dat was niet wat ik hoorde! Toen ik bij 15 weken naar de verloskundige moest, heb ik het hartje niet super goed kunnen horen, (baby lag te diep op dat moment) En op de echo zagen ze 1 baby. Maar nu vraag ik me af of het kan dat ze bij de echo centrum zoiets ook over het hoofd kunnen zien. Is het normaal dat je 2 snelle hartslagen hoort + je eigen hartslag terwijl je 1 baby krijgt? Heeft iemand ervaring hiermee? Liefs, Pepje
hoi hoi je kan in je buik de hartslag van je baby zowel midden als rechts bij wijze van horen i geloof niet dat ze zoiets bij 15 weken over het hoofd kunnen zien bij mijz eiden ze ook navelstreng maar ik luisterde elke ochtend even bij mij en soms hoorde je het links en rechts en kreeg toch maar 1 zoon dus het kan wel
Ik denk ook de navelstreng. Ik heb exact hetzelfde en na 11 echo's ben ik er wel van overtuigd dat er echt maar eentje zit .
Nee je eigen hartslag gaat langzamer als die van je baby, tenminste in hoeveel weken ik zit. Nja, het zal wel de navelstreng zijn dan Maar schrok wel, jeetje zeg!