Met 5 weken zie je enkel een zwangerschapsring en met heel veel geluk een klein stipje wat het vruchtje moet worden. Moet thuis nog wel ergens een foto hebben. Laat maar even weten of je het nog steeds wilt zien. Stelt echt niets voor hoor!
Ik heb eergisteren een echo gehad, en zag een vruchtzak meer niet. Heb er ook geen afdruk van meegekregen, dus kan het je niet laten zien.
foto is met telefoon gemaakt dus niet echt duidelijk weet niet hoe ik de foto hier rechtstreeks op krijg
Zie mijn album voor echo met precies 6 weken. Eerder maken ze geen echo zei ze, omdat er dan nog geen kloppend hartje te zien is.
Hier is mijn echo op de echo zelf staat 5 weken en 2 dagen maar ik ben 3 dagen terug gezet dus die echo is van 4 weken en 6 dagen oud echt een klein frumeltje nog ons ukkie. Groetjes Maris.
ik heb niet eens een foto meegekregen toen... ziet er idd zo uit als op beide foto's alleen was er bij ons al een kloppend hartje, die zag je knipperen!
Hier een echo van 5w4d, met een kloppend hartje. Moet er wel bijzeggen dat er met 5w3d op het echoapparaat van de vk alleen een vruchtholte te zien was. Het apparaat van de echofoto die ik plaats is erg goed (echocentrum). Ben wel benieuwd wat je wil weten?! Heb je zelf een echo waarvan je niet weet of het normaal is, of ben je nieuwsgierig wat je kunt verwachten?
ik had vandag zelf een echo en was benieud wat ik kon verwachte, bij mij zagen ze een vruchtzak met een dooier, verder nog niet, de gynd acht dat ik 4 wken as, maar dat kan niet aangezien ik vrijdag de 13 e al poi heb getest en de gyn zegt dat ik niet met 2 weken en 5 dagen al posi had kunnen testen, maar het belangrijkste is dat er een ukkie in me zit, en ik weet zeker dat het deze keer goed komt!! ikmoet nu wachten tot me volgende echo op 3 juni~~!!!
ik vond het ook heel erg mooi om te zien op de echo, bij mij zagen ze toen al een beginnend hartje kloppen was erg bijzonder geniet van elk moment dames