Echo's waar veel haar op te zien is.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamavanlogan, 12 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    We hadden een bos haar maar niet op de echo te zien
     
  2. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Mijn zoontje had niet veel haar als baby, maar op de pretecho bij 28 weken liet de vk wat kleine haartjes zien, aan de achterkant van zijn hoofdje vlakbij zijn nekje als ik me nog goed herinner. Zag er heel grappig uit, als hele kleine sprietjes :D
     
  3. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Bij de pretecho was het eerste wat de echoscopiste zei: whoooo wat een lange wimpers!:roflmao:

    Blijkbaar kun je dat ook goed zien haha:eek:

    Hoofdhaartjes was ook goed te zien dus ben erg benieuwd, aan de reacties hier te lezen kan het nog wel alle kanten op ;)
     
  4. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik word zelf niet echt wijzer van die echo foto's waar haar op te zien zou zijn. Bij de 20 wkn echo van m'n eerste zwangerschap had de gynaecoloog ook wel wat haar gezien. Toen ze geboren werd had m'n dochter idd best veel haar. Ik zal eens m'n echo's doorzoeken of k misschien iets zie
     
  5. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Er werd inderdaad haar gezien. Uiteindelijk werd hij geboren met lange haartjes rondom zijn kruin en verder blonde donshaartjes
     
  6. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Bij ons werd met 30 weken ook gezegd dat hij een mooi matje in zn nek had.
    Hij kwam ter wereld met een enorme bos haar en dat is nooit meer weg gegaan.
    Wel was het zwart bij geboorte en binnen 4 maanden was hij lichtblond :roflmao:
     
  7. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Wij zagen tijdens de groeiecho al flink wat haren en ja hoor bij de geboorte had ze ook een flinke bos :roflmao:
     

Deel Deze Pagina