Echo's

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babs81, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Gisteren een raar iets meegemaakt, namelijk dat ze bij de verloskundige een echo hebben gemaakt. en was een zwarte streep te zien!!dus niet goed!!! Ben in tranen naar de Gynocoloog geweest, die zag wel een baby met een kloppend hartje!!
    Maar ook die streep erbij

Wat is er aan de hand?? Vind de echo zo onduidelijk
    en wat houd die streep(bloeding) nu in??
    Is de baby niet te klein?? je ziet amper wat (al zag je die hartje mooi kloppen)
    Wil jij me helpen?? voel me zooo onzeker!!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Babs81,

ik moet zeggen dat echo's als stilstaand beeld altijd lastig te interpreteren zijn en ik weet ook niet precies welke zwarte streep je bedoeld. Ik denk dat ik (gewoon) een deel van het cavum zie op de 2e foto (de baarmoederholte) en op de 3e lijkt dat ook zo. Het kan ook een bloedvat zijn of een kleine holte met vocht gevuld naast je baarmoeder. Dit kan bloed of een ander soort vocht zijn en dit trekt meestal in de loop van de weken weg. Soms heb je er een beetje bloedverlies van. Maar ik kan het je adhv deze foto's niet duidelijker zeggen helaas. Maar een kloppend hartje bij deze termijn is al een heel goed teken hoor! Even afwachten helaas tot de volgende echo, want ze willen het vast net als jij wel vervolgen tot ze meer zekerheid hebben.

Groetjes Brigitte

3. babs81

babs81 Niet meer actief

bedankt voor je supersnelle reactiie!!! weer even wat meer hoop!!! TNXXX

Deel Deze Pagina