hihi sorry maar ik wil het toch even kwijt ik ben dan nu echt helemaal officieel gestopt! Ik had gisteren eigenlijk weer met de pil moeten beginnnen maar natuurlijk niet gedaan! Hihi dus nu echt pilloos! Wat een gek/geweldig/sjiek/raar gevoel. Ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven! hihi nu word het werkelijkheid! Joepie! echt geweldig! Ben zooooooooooooooo blij! Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen... hihi
hoi anniek gefeliciteerd en hopen dat het snel lukt heel veel succes me zwanger worden heel veel liefs samantha
Gefeliciteerd met. Raar idee he, heb je niet het gevoel dat je iets vergeet als je naar bed gaat (dat had ik in het begin heel erg en soms nog wel eens). Op naar een vruchtbare maand voor jullie!
wat leuk dat je officieel bent gestopt,ik vond het ook een heel maf gevoel Heel veel plezier en succes!!!
he he allemaal, ben op 06-05 gestopt met de pil, en heb mijn vriend flink aan het "klussen"gezet hihi, iedereen heel veel succes!!!! Liefs Lisje
hihihi spannend het anniek? Voelt wel anders he? Ik had na 6 maanden nog dat ik op woensdag avond dacht.. ooow ik moet weer met de pil beginnen (dat was altijd de dag voor de nieuwe strip) hahahahah moest ik zo om lachen! groetjes
hihi en of het raar voelt! Heb niet echt het idee dat ik iets vergeet want nu pak ik een piletje gravitaom... maar het is wel kei kei spannend! hihi en gek joh! Ik kan gewoom zwanger worden! hihi!!! Echt tegek!
Spannend hoor Anniek. Zelf heb ik afgelopen woensdag 17 mei m'n spiraaltje laten verwijderen dus zit in hetzelfde 'nieuwe' schuitje hihi begin ronde 1! Veel klus succes en plezier! Liefs Rena
leuleuk nog iemand die in het zelfde schuitje zit! hihi eigenlijk heel veel hier he!!!! Maar vinden jullie het ook zo moeilijko m het tegen niemand te zeggen! Toen net hadden we weer bezoek en liet ik het huis kijken.... En we hebben 1 kamer {toekomstige babykamer} waar nog helemaal niks is, ligt vol met zooi en nog nik sop de grond of tegen de muur... ja mooie kinderkamer word dan gezegd... Me vriend zegd normaal altijd tegen iederen nee nee dat duurt nog ff... En hun zeiden ach, achter 5 jaar... neezeiden wij nog zo lang? hihi Ach dan 3, nee zegd me vriend achter 1 jaartje? Hahaha moet ie er dan al zijn? dan moeten we opschieten! hahahahaha!!!!! Het is op zo'n moment moeilijk om me mond te houden! dat waren wel mensen waartegen ik het wel zou zeggen... Echt moeilijk en toen hadden we het weer over kindernamen... aaaaa Hun hebben zelf 2 kids 1 van 1 jaar zowat en 1 van 5..... moeilijkmoeilijkmoeilijk!!!