Eergisteren heb ik 11 weken echo gehad en de verloskundige vond het er goed uitzien. Ik heb er ook een foto van meegekregen. toen ik thuis naar het foto keek vond ik dat nek van mijn kindje best dik was. Ik vind het dikker uitzien vergeleken met echo's van andere kindjes van 11 weken op deze site. Ik weet 't is een stomme vraag maar stel dat mijn kindje een verdikte nekplooi heeft is dat dan wel zo te zien of maak ik me weer voor niets ongerust. Wij hadden eerst besloten om geen combinatie test te doen maar nu begin ik er anders over te denken. En zou de verloskundige het gemerkt hebben als er iets mis was met de nekplooi?
als je je zorgen maakt, zou ik gewoon morgen bellen naar de vk en je zorg delen. Misschien zit je voor niets te stressen, terwijl zij je kan geruststellen. Evt. laten ze je een extra keer langskomen.
Ik heb vandaag met de verloskundige erover gehad. Ze kon er niets over zeggen. Het enige optie om erachter te komen was volgens haar een combinatietest laten doen en dat kost hier 150. Momenteel hebben we het financieel erg moeilijk en zo'n test biedt nooit zekerheid. Dus ik denk dat ik dat toch maar niet doe
als je een uitgebreide verzekering hebt word deze zelfs vergoed onder de 36 dus zou morgen je verzekekering bellen!
hier wordt dat niet vergoed, en ben het hoogst aanvullend verzekerd.. ik moest voor die test 127,50 betalen toen der tijd.. nu bij onze tweede zwangerschap gaan we weer de combinatietest doen en weer zullen we die zelf moeten betalen zei de vk..