ik zie ook duidelijk het hamburgertje hihi bij mijn zoontje zag het er heel anders uit met 16weken dus denk dat je wel veder kan gaan met shoppen hoor...
als vergelijkmateriaal hier ons meiske, was al bevestigd door vruchtwaterpunctie dus dit was meer voor het plakboek (de echo) als voor de functie van meisje / jongen zien.
heey heeyy ik ben nu 14 weken en 2 dagen heb 20 januari een geslacht bepaling ik ken egt niet w8e tot de 20 weken echo ik wil alle lekker kenne shoppen enzoo als ik ga voor die echo ben ik 15 en 2 dagen hebbe mensen hier al ervaring mee ,, veel van mijn kenissen hebbe ze met 15 weken allemaal gelijk gehad dus ben benieuwt grtt
het KAN wel maar is nig niet betrouwbaar te noemen met 15 weken omdat we bij allebei de geslachten nog wat uit kan steken dan. Het is pas echt betrouwbaar vanaf 19 weken, daarvoor kan het soms wel gezien worden, met 17/18 weken maar met 15 weken is echt totaal niet betrouwbaar eigenlijk..
dat liegt hij want hij heeft het bij mijn vriendin in december en februarie tot 2 keer toe fout gehad
kijk nou maar eerst of je kindje op de echo gezond is ipv enkel aan het ´lekker kenne shoppen enzoo´ denken.