Hoi, de titel zegt t al, heb je dan nog mooie echo beelden of is de baby dan al te groot? Bij mn 2e zoontje hebben we t met 27 weken laten doen en dat was erg geslaagd maar nu viel die termijn tijdens de feestdagen en daarna ook druk geweest. Misschien wil ik t nu ook wel graag om gewoon zeker te weten dat t echt een dame is Als iemand een voorbeeld heeft graag!
Hee, Wij hadden een 3d echo met 27 weken maar we konden niets zien omdat de baby steeds met het gezicht in de placenta ging. Daarom mochten we met 31 weken nog een keer terug komen (eerder had ze geen tijd) het was heeeel er mooi en super te zien deze keer! Hier een foto
He bedankt voor je reaktie, mooie foto s hoor! Mmmm misschien toch maar even bellen dus. Nog meer dames met een mooi voorbeeld?
Hierbij mijn echo's. Met 29 weken en 22 weken. De oudste (29wk), de middelste (22wk) en de derde(29wk). Bekijk bijlage 121091
@bamjolan mooi hoor ! jij hebt t ook echt bij alle 3 gedaan leuk! @sabse oh geweldig dat handje voor t gezichtje deed mn 2e ook.
Lief he Maar met dat termijn heb je zeker nog een mooie echo. Ik haal ze nu weer weg, onze naam staat namelijk op de echo foto