echoscopiste heeft zich per ongeluk versproken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happyglow, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nu ik kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is.
    Kan me voorstellen dat het voor je man een heel speciaal moment is, en ja als je het dan eenmaal denkt te weten is dat toch heel anders. Natuurlijk blijft de geboorte heel bijzonder. Maar lijkt me dat het voor hem een speciale rol is om het geslacht na de geboorte bekend te maken.

2. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Toen ik nog op de kraam en verlosafdeling werkte vroeg ik aan een patiënte die net bevallen was of ze al wisten wat het werd, nou zegt ze we wouden het niet weten maar de verloskundige of echoscopiste had de echofoto's voor hun op USB gezet en boven de foto van het geslacht doodleuk als titel MEISJE gezet. Heel lullig dus... Ik snap dat dit een enorme teleurstelling moet zijn voor jullie, helaas is dit jullie nu overkomen. En wat zal je lachen als het toch een jongen blijkt te zijn!

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Happyglow,

Om je man een beetje een hart onder de riem te steken..
    Bij de eerste versprak de echoscopiste zich ook tijdens de 20 weken echo.
    Op het eind had ze het over "haar" terwijl ze in het begin steeds "hem" zei.
    Ze zei er nog bij dat ze de voornaamwoorden willekeurig gebruikte dus dat dat niks zei, wat we uiteraard niet geloofden ;)
    Wij dachten dus ook een meisje te krijgen.....wat 20 weken later toch echt een jongetje was :D.

Dus wie weet is het bij jullie ook zo..:)

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Rot zeg! Hier iets soortgelijks gehad. Wij wilden het niet weten maar de echoscopiste bracht iets te enthousiast het bovenbeen in beeld, met daarnaast een mooi balzakje en piemeltje :D

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Haha wat een verhalen! Doet me goed om ze te lezen. Ja mijn man vond het heel speciaal om zelf bekend te maken wat het is. Ook aan mij. En dat is zijn goed recht. Ik heb zo mijn wensen en die heeft hij ook. Hij vond dat iets heel speciaals. Ik zal deze verhalen doorspelen aan hem in de hoop dat hij het een beetje vergeet. Gisteravond had hij het constant over ons meisje en dat onze dochter het zo leuk zou vinden (die wil geen broertje meer hebben want die zijn niet leuk :D) En ik gaf al aan dat hij zich er maar niet te veel aan vast moet pinnen want het kan ook expres gegaan zijn om ons van de kaart te brengen ofzo. Nee zei hij, ze versprak zich duidelijk.

Dat was ook wel zo want je hoorde dat ze er zelf van schrok en zich snel verbeterde. Das wat anders dan als het gewoon zegt en verder praat natuurlijk. Ze schrok van haar eigen woorden en verbeterde zich snel... Dat was dus wel erg overduidelijk.

Ik ga met deze verhalen toch een beetje proberen om de twijfel terug te brengen en dat speciale moment voor hem te kunnen behouden! Speciaal blijft het natuurlijk altijd maar als ik hem toch een beetje zijn wens terug kan geven zou ik dat wel heel gaaf vinden.

thanks meiden!

6. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    dat doet me denken aan onze 17 weken echo. We wilde graag het geslacht weten want als het een meisje werd hoefde we niets te kopen, bij een jongen dus zo ongeveer alles aangezien alles roze was hahahaha dus expres een geslachtsecho aangevraagd bij 17 weken. Nou ze hoefde ons niets te vertellen hoor, ze zette dat echo apparaat aan mn buik en het eerste wat in beeld kwam was een giga piemel met balzak eronder en 2 benen ernaast:D:D Geen twijfel mogelijk haha

Ze zei nog; nou heb het nog nooit zo makkelijk gehad, zullen we de rest van de tijd maar vol maken met mooie foto's en poses van jullie zoon?;););)

Vandaar dat ik ook denk dat het een meisje word aangezien mijn man keurig weg keek maar ik dus recht tussen de benen doorkeek en niets zag zitten. en met dit in mijn verleden heeft ons kind OF een mini-piemel of is het een meisje. :p

Maar ik denk wel dat als er nu een jongen op mijn buik wordt gelegd, ik de slappe lach krijg hahahaha:D

Deel Deze Pagina