Ladies..t klinkt misschien gek maar ik heb echt onwijs last van een soort heupkramp tegen de ochtend. Heb ook wat bekken problemen, maar dit is nieuw. T zit echt op t hoogste punt tussenmn hoop en mn bil..als ik een paar uurtjes heb gelegen dan begint t al..draai ik me op de andere zij en dan krijg ik t daar weer. T enige wat lijkt te helpen is op mn rug liggen, maar dat schijnt dan weer niet erg goed te zijn.. (hoewel ik alsnog supervaak op mn rug wakker wordt). Begin ook last te krijgen van mn bovenrug (onderrug was al drama). Een zwaar drukkend benauwd gevoel en een soort drukkende pijn..denk van t gewicht wat er aan de voorkant aan zit..ben van mezelf erg tenger en begin daar nu aardig last van te krijgen..ook snachts.. mn matras ligt voor mn idee totaal niet meer lekker terwijl t to h echt een prima matras is. Kan mn draai niet vinden door die stomme kramp en rugklachten ...slaap wel met een voedingskussen maar daar wordt ik ook niet echt happy van..hele gevechten met die worst in bed . En zonder kan ook niet, want dan hangt mn buik als een waterzak opzij..vrij pijnlijk. En dan is er nog; wakker worden om niks en gewoon NIET meer in slaap vallen... Nog meer mensen met slaap issues en tips wat te doen?? Begin n beetje vermoeid te raken en zoals ik hoor wordt t alleen maar erger naarmate je verder in je zwangerschap komt..
Mijn buik groeit flink en ben van voren al flink, ook hier last van rug en heupen en die straalt naar mijn billen. Op mijn rug krijg ik het benauwd, ik ben een buikslaper maar kan dit allang niet meer. Ben uiteindelijk voor het slapen een kopje kamille thee gaan drinken en sindsdien slaap ik sneller in en ben ik minder vaak wakker, ook de pijn is minder. Misschien een keer proberen.
Hier hetzelfde!!! Bij mij is het ook rond die termijn gestart en is niet meer weggegaan. Hoe verder ik kom hoe meer pijn ik krijg. Vooral in mijn bekken en ondanks kussen in bed toch pijn. Plus mijn buik die echt pijn doet bij draaien. Wordt elke nacht om de 2 uur wakker, of lig vanaf 3 uur wakker en slaap niet meer. Slaat helemaal nergens op. En dat al weken lang! Dus zie het somber voor je in hihi. Bovendien is het maagzuur echt op het ergst nu ook 's nachts. Heb het gevoel dat mijn hele slokdarm wegbrand. Heerlijk die zwangerschapskwaaltjes