Week terug gezet

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jaime, 9 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaime

Jaime Niet meer actief

Hallo,

Bij mijn afgelopen eerste viataliteits echo, ben ik een week teruggezet. Dit klopt niet met mijn berekening... Ik zou 7 weken zijn, maar volgens mijn berekening 8 weken.

Iemand dit ook meegemaakt? was je bij de termijn echo qua weken volgens eigen berekening of nog steeds teruggezet?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Het is nog zooo klein en moeilijk te meten dat een mm al een paar dagen verschil kan maken…

kan best zijn dat je volgende keer weer wat vooruit gezet word.

overigens weet ik niet hoe zeker je bent van je eisprong maar misschien is ie net wat later geweest of heb je een wat late innesteling gehad…

Er is in ieder geval nog niks om je zorgen over te maken :)

3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja ik! Meer dan een week, volgens het zh moest ik rekening houden dat het niet goed zat. Ze ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen ❤️

Het gaat om mm hè, ze kunnen 1mm verkeerd meten en je zit al een paar dagen minder kort. Hoe zeker ben je van je eisprong?

4. Jaime

Jaime Niet meer actief

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties.
    Van een vriendin hoorde ik ook al dat als het kindje indd beetje opgeruld ligt oid het al een vertekend beeld kan geven.

Het is mn eerste zwangerschap na de bevalling en mn cyclus is soms iets langer dan voorheen. Rond de 28-30 dagen. Heel zeker weten doe ik het dus niet, maar rond dag 11 had ik eiwit slijmverlies dat heb ik elke cyclus dag 11 nog gehad afgelopen cyclussen.

5. Jaime

Jaime Niet meer actief

afgelopen 3 cyclussen

6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    De enige manier waarop je je eisprong zeker weet, is door de temperaturen. Dus 7 weken ipv 8 zou prima kunnen hoor!

Jaime vindt dit leuk.
  7. Jaime

Jaime Niet meer actief

Ja dat heb ik bij de vorihe zw wel netjes gedaan haha maar door de nu wat "andere" nachten en vaker wakker worden in de nacht was dat lastig hihi

Hoop dat alles goed mag gaan, ben tegelijk met mn schoonzus zwanger en de vorige keer toen we dat waren kreeg ik bij de termijn echo slecht nieuws... Nu wel erg spannend!

8. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik was ook een hele week terug gezet. En uiteindelijk met de termijn echo ben ik weer 6 dagen vooruit gezet. :)

9. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bij mijn eerste echo kwam de berekening bij mij ook uit op 5/6 dagen later.
    Overigens was dit rond 7w met alleen uitwendige echo, dus ook niet heel goed meetbaar.

2e echo kwamen we op exact dezelfde termijn, en bij de laatste echo zelfs 4 dagen vooruit gezet (dat was de termijnecho en die datum staat nu vast).

Het gaat in het begin om mm werk, wat al snel veel verschil kan maken :)

10. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    #10 Wollig, 20 jun 2022
    Laatst bewerkt: 20 jun 2022
    Ik ben nu ook een week terug gezet. Terwijl verschillende apps en berekeningen wel de termijn uit mijn ticker zeggen. We zullen het later wel zien.

Kan me herinneren dat ik bij de eerste ook terug gezet werd, maar na de 12 weken echo was de uitgerekende datum volgens de echo dezelfde datum als ik zelf al vanaf het begin had gerekend. Bij de tweede was er ook zo iets ongeveer. Dus ik weet niet, maar blijkbaar heeft mijn lichaam een trage start :roflmao:

Edit: zoals nu, met een week minder zwangerschap, zou ik positief getest hebben rond 3+1...

11. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    Ik ben ook een week teruggezet in het begin, ze is nu 2!

Deel Deze Pagina