ik kom ff melden dat ik morgen mn derde echo heb Dan gaat de gyn kijken naar het geslacht van de baby ! Ben héél nerveus, niet echt voor het geslacht, maar meer voor de algemene gezondheid vd beeb Ik ben zooo bang dat er opeens iets mis zou zijn! Om 20u mag ik!
succes daarom plan ik zulke dingen altijd erg vroeg oke mijn mannetje ken makkelijk ff uurtje van zijn werk weg dan werkt die gewoon iets langer door maar snap dat het bij sommige niet gaat. maar ik plan het altijd erg vroeg ik moet 15 aug om 8 uur sochtends
Het was SUPER! De baby was bijna 20 cm, 193gram, en zééééér beweeglijk Ze stampte, deed turnoefeningen, draaide zich een paar keer om,.. Echt zooo lief! Maar de placenta ligt jammer genoeg vanvoor bij mij dus het zal nog even duren voor ik ze voel De gyn heeft alles weer nagekeken, zoals ie altijd doet, en alles was perfect: hersenen, hartje, longen, maagje, blaas,... Ze kreeg een dikke 10/10 van de dokter omdat ze met alles mooi op het gemiddelde ligt! Zelfs mijn zwangerschapsduur klopt tot op de dag Hartje klopte heel mooi, 156 bpm. We hebben een mooi filmpje gekregen en het lijkt of ze hele lange benen heeft Dat heeft ze dan wel van haar papa Jullie hebben het wss al door: wij krijgen een MEISJE ! De gyn was 90% zeker Dus heb ik vandaag al kleertjes gekocht, hihi. @ Moontje: hoe was het? @Bengeltje: hoe groot was jouw kindje dan ongeveer bij 17w?
hebben ze bij jou de beentjes mee gerekend ofzo? want na mij weten was het hier bijna 13 cm zonder beentjes de ene rekend met beentjes andere zonder maar uk lag er niet echt goed voor volgens mij zo aan mijn echo te zien en dat was bij zo echo bureau zonder de beentjes. najah de uk had toen hoofd grote waaarna ze kijken van 17,4 a 18 week toen ik met 17 weken ging. hoor 15 aug wel hoe groot de kleine is zie foto in mijn album
whahaha nee oke dan kan het kloppen dan kan het idd zo zijn bij mij is namelijk zonder beentjes gerekend op bijna 13 cm bij 17 week precies dus met beentjes ishet natuurlijk langer ze hadden het hoofdje gemeten en lag halve week tot een week voor op schema is ook bij de gyn al gezegd na ik zie 15 aug weer op jou echo zie ik staan 14cm en bij weer 2 andere 13 cm dus dat is zonder beentjes en jij heb de echo dus 4 dagen later dan mij dus kan kloppen
Ja idd ik denk dat ze lange beentjes heeft Want de gyn zei ze meet in totaal bijna 20 cm Ze lag met alles volledig op het gemiddelde, het kan zijn dat jouw ukkie een groeispurtje had en daardoor het hoofdje wat groter was? Ben benieuwd naar je volgende echo!
Spannend! Mijn beebje is ook nog nooit met de beentjes erbij gemeten geloof ik... heb 19 augustus weer een pretecho dan zal ik het eens navragen
het ligt bij mij al sinds 12 weken paar dagen tot 1 week voor op de groei we zullen inderdaad zien wat deze uk meet bij de volgende echo