Wij hebben dus zelf ook een bulldog, schrok me helemaal kapot. ik vind het echt niet meer normaal... x bullie
Tis ook zo belachelijk dat die wet hier zo krom in elkaar zit Een hond word als een auto beschouwd ?! Sjonge jonge , hoe diep kun je zinken als land zeg . Alsof dieren geen gevoel hebben of zo Ik hoop dat die daders heel snel gestrafd gaan worden. Dit is echt niet normaal zeg ! En die buurvrouw die toen zei wel eens last van de honden te hebben , die spoort ook niet Had of later moeten zeggen (toen het weer beter met tyson ging) of eerder , voor het gebeurde ..... Fijn dat ze gauw kan verhuizen en weg is van die idioten ... Groetjes Joyce
ik vind het raar dat die buurvrouw alles gehoord heeft maar niet reageerde. ik zou gelijk over de schuting kijken als ik zoiets hoor.
Ik heb spijt dat ik er ook op gedrukt hebt, maar ik wou dat ook ondertekenen en zo kwam ik bij die andere engelse bulldog, Wizzy. Ben al een kwartier aan het janken. Ik heb er zelf ook 1 dus dat speelt nog een keer extra. Echt als ze mijn hond dat aandeden, ik maakte ze dood. Bah sick world
ik ken het wij hebben er ook een thuis lopen en daarom trok het mij aan maar alle dierenleed vind ik net zo erg hoor