ovulatieslijm is dat altijd zo ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asjuh, 18 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik lees overal dat je doorzichtig elastisch slijm :oops: hebt rond de ovulatie ...is dat altijd zo , want volgens mij heb ik dat niet ..
    wil dat iets zeggen over wel of geen eisprong hebben ?
    greetz asjuh
     
  2. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    niet iedereen schijnt dat uitwendig te hebben.....
    dus als je het zelf niet hebt, hoeft dit niks over te zeggen over het wel of niet hebben van een eisprong.
    liefs elfje
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    thx elfje ...ik maakte me al ongerust
    x asjuh
     
  4. Niet meer actief

    waarschijnlijk let je er ook niet zo op..ik niet tenminste..ik heb altijd wel extra afscheiding als mijn eisprong nadert maar heb dat nooit echt goed bekeken...en deze maand deed ik dat dus wel en toen zag ik idd dat het elastisch is dan...en als het inwendig zit dan kun je dat wel voelen met je vingers...
     
  5. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hoi asjuh

    niet iedereen heeft draderige afscheiding. ik heb dat namelijk ook niet, wel merk ik tijdens voor eisprong dat ik meer afscheiding hebt (bv tijdens vrijen). en ja je kunt dan gewoon zwanger worden hoor zonder draajes hahahh. ben zelf even zwanger geweest in nov 2005, maar liep helaas heel vroeg mis. ik bedoel maar te zeggen dat dat dus gewoon kan.

    vrg suzie
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    hoi asjuh, ik heb ook niet van die afscheiding hoor, althans niet merkbaar, en was net als suzie ook in november even zwanger (helaas ook een miskraam)maar kan in elk geval zwanger raken, dus ook zonder die merkbare afscheiding
     
  7. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hoi sim

    zo denk ik er ook over, we weten dat we zwanger kunnen worden, dat is toch al een opluchting, ondanks dat ik meer als een jaar bezig bent. heb zitten denken aan onder zoeken maar zie het toch niet zo zitten. de natuur doet zijn werk wel.

    groetjes suzie

    p.s hoelang was jij zwanger voor die miskraam? ik zou dan ongeveer 4 weken geweest zijn (erg pril)
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb het ook niet hoor.
     
  9. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wel fijn om er zo achter te komen dat ik niet de enige ben :D
    greetz asjuh
     
  10. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik heb het ook niet echt, of ik ben me er nog niet bewust van.
    Zou willen dat ik het had of dat ik de eisprong kon voelen, dan kon je misschien wat "gerichter" ;) te werk gaan.
    Hahahaha
    Groetjes Hope
     

Deel Deze Pagina