Lactacyd femina

Discussion in 'Zwanger worden' started by 1979kik, Dec 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    Belgiƫ
    Hallo

Al jaren gebruikte ik de wasemulsie van lactacyd femina.
    Ook in de periode dat ik al bezig was voor kindjes.
    Na 8 maanden proberen ving ik ergens op dat dit echt niet goed was als je wil zwanger worden, ben er dan ook onmiddellijk mee gestopt.
    Toeval? maar de eerste maand dat we kluste voor een beebje zonder dat ik het gebruikte, was ik zwanger.
    Helaas uitgedraaid op een vroege mk.
    Iemand ook ervaringen hiermee of gehoord dat dit een zwangerschap echt kan tegenhouden?
    groetjes!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    de gewone wasemulsie mag wel
    maar volgens mij mag de douche niet, die verkopen ze ook niet meer

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik dacht het helemaal werd afgeraden bij een zwangerschapswens??

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    hmm...

ik had laatst een schimmelinfectie, en toen moest ik het juist gaan gebruiken, ondanks te kinderwens.

ben nog altijd een beetje bang dat dat weer terug komt, en gebruikt het nog altijd.

hoop niet dat zo'n wasemulsie invloed heeft, zo diep komt die toch niet in je lichaam...

5. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    De intiemdouches heb ik gestopt toen wij een kinderwens hadden. Dat schijnt ook echt niet goed te zijn. Als je zwanger bent, mag je die ook echt niet gebruiken. De uitwendige wasemulsie heb ik wel gewoon doorgebruikt en zie mijn banner (vandaag 11 weken zwanger in de vierde ronde zwanger geraakt).

6. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik ben (de emulsie dan) gaan gebruiken toen ik zwanger was.
    Juist op advies van de dokter, omdat ik tijdens mijn zwangerschap steeds last van schimmelinfecties had.

Gebruik het sindsdien nog steeds, maar laat het nu toch maar even staan. :)

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36

Het zal meer gaan om de invloed die het heeft op de zuurgraad van je vagina. En die dat dan weer heeft op het zaad

Ik gebruik het af en toe, zo'n beetje een keer in de 3/4 weken. Ik had namelijk vaak blaasontstekingen en schimmelinfecties en nu echt een stuk minder vaak... Heb idd gehoord dat het niet zo goed is als je graag zwanger wilt worden....maar je hebt ook die wascreme voor echt de buitenkant, dat kan denk ik wel als je het echt voor de buitenkant doet (gebied waar je ook met je toiletpapiertje afveegt..)

Groetjes, Sas

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! Sas26,

Dat klopt waarschijnlijk wel beter ja, dat wat jij schrijft.
    Hmm, denk dat ik het de volgende cyclus voor de zekerheid dan ook maar zonder probeer...

THX

9. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    die emulsie is alleen voor puur de buitenkant; dus schaamlippen en gebied erom heen...lijkt mij dan geen probleem. Zoalng het er dan niet in komt

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ik kreeg te horen van de FA dat de emulsie wel mag, maar als het niet nodig is, gewoon met lauw water de boel schoon houden.. De douche mag idd niet, omdat dit slecht is voor de natuurlijke staat van bepaalde lichaamssappen ;)

Kreeg ook te horen dat het beter is om maandverband ipv tampons te gebruiken, omdat dit ook invloed heeft op de 'omgeving'..

Is volgens mij net zoiets als dat je geen glijmiddel mag gebruiken, omdat dit de boel ook verstoort down under.

Share This Page