De hele zwangerschap geen zin in seks.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosie, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik ben nu 29 week zwanger, en heb totaal geen zin in seks. De hele zwangerschap al niet.

    Nu heb ik het wel een keer gedaan voor mijn partner, maar dat is mij helemaal niet goed bevallen, kreeg zo'n pijn onder in mijn buik, en ben nu ook bang dat het weer gebeurt.

    En afgezien daarvan, nu zou ik het helemaal niet meer durven, omdat ik net opgenomen ben geweest ivm dreigende vroeggeboorte, ontsluiting ed.

    Kent iemand dit? Of ben ik een persoon apart
     
  2. mariska1976

    mariska1976 Bekend lid

    12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Nee hoor,je bent geen appart persoon.
    Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen geen zin in seks gehad.
    En daar baalde partner ook flink van
     
  3. Pindaatje

    Pindaatje Niet meer actief

    Mega herkenbaar! Ik heb ook zó geen zin! Voel me ook helemaal niet aantrekkelijk....
    Maar ik heb wel behoefte aan zelfbevrediging, geen gedoe aan m'n lijf, gewoon snel en makkelijk ;)
     
  4. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ja hier ook ahuuuuum bij de 1ste helemaal niet!!Ging gewoon door maar nu pffffff moet dr niet aan denken.En t doet ook zeer...gelukkig kun je t ook op andere maniertjes nog een beetje gezellig houden!!
    Maar het staat zeker op een laag pitje hier!!

    Komt vast goed!!!Maar praat er wel over heel belangrijk(met je ventje dan he)!!

    Succes!
     
  5. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier precies hetzelfde hoor, ook helemaal geen behoefte! Sowieso niet aan gefrunnik aan m'n lijf, nu zitten we ook allebei aan een kant van de bank met een kat tussen ons in, haha :p
     
  6. mammie1982

    mammie1982 Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel.
    Zou nog wel zin kunnen hebben, maar mijn man vind het ook eng. Is natuurlijk ongegrond maar toch. Bovendien, al dat gepluk aan mijn lijf! Wel blijven praten hierover, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ontsluiting helemaal de zin weg neemt.
     
  7. danitjuh

    danitjuh Fanatiek lid

    19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wij hebben het tot nu toe maar 3 x gedaan :) Ach het komt vanzelf wel weer. Niets om je druk om te maken!
     
  8. Yolandake

    Yolandake Actief lid

    29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ben nu 28 weken en heb in heel mijn zwangerschap ook totaal geen zin in seks , heb het wel een paar keer gedaan om men ventje een plezier te doen maar het was ook gewoon erop en eraf:)
    vind het zo erg voor hem maar hij zegt er zelf niks over

    merk ook wel dat ik op dit moment liever zelfbevrediging heb:)
     
  9. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Heb wel zin maar het was gewoon te gevoelig......dus we lieten het maar voor wat het was.
    Vorige week opeens z´n zin dus toch gedaan en heel raar maar de pijn die ik in het begin had had ik nu niet meer dus heb er heerlijk van genoten hahaha.
    Nu heb ik weer veel last van krampen en steken, kleine ligt inmiddels vast in de bekken en dat is afentoe best gevoelig, dus nu maar geen seks meer, komt wel weer.
     
  10. giraf

    giraf Niet meer actief

    Hier ook beide zwangerschappen de zin van een bevroren visstick :)
    Totaal geen zin in gefriemel aan mijn lijf. Gelukkig heeft mijn man daar wel respect voor, die zegt "het moet voor ons allebei leuk zijn, anders hoeft het voor mij niet"

    Vorige zwangerschap ben ik op vrijdag bevallen en op zaterdag had ik alweer zin in seks, maar toen wilde mijn man weer niet, aangezien hij de bevalling live heeft gezien.... Hij zei "hallo, heb je wel gezien wat er daar beneden gebeurd is? Dat staat nog voor de komende weken op mijn netvlies hoor" :D
    Maar ook dat is weer helemaal goed gekomen!
     
  11. brechje

    brechje Actief lid

    21 apr 2009
    341
    0
    0
    Hier ook nog geen echte seks gehad :)
    Waarom; er zit daar een levend wezentje in je buik en vind het dus vreemd om dan seks te hebben :)
    Ik voel me er gewoon niet lekker bij.
    Mijn man staat gelukkig achter mijn beslissing en respecteerd het volledig.
    Hij zei ook;onze tijd komt wel weer :D
    Eerst maar een gezonde beeb :)
     
  12. banjabes

    banjabes Fanatiek lid

    29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik hoor het veel om me heen hoor. Is helemaal niet vreemd.

    Hier was het juist omgekeerd:)!
     
  13. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Gelukkig ben ik dus niet de enige.
    Ik vind het alleen zo sneu voor mijn vriend.
    Die leest natuurlijk in alle boekjes dat het vanaf het 2de trimester helemaal goed zou komen, maar helaas niet bij ons.

    Maar ben blij te lezen dat ik niet een uitzondering ben.
     
  14. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi
    Nou hier ook niet hoor!
    Is misschien 2 keer gebeurd maar beiden totaal geen behoefte aan!
    Man vind het ook een beetje een eng idee en vind het wel prima zo.
    Komt wel weer!
     
  15. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Lijkt heel erg op onze situatie...

    Ben gelukkig niet de enige die geen behoefte heeft aan seks sinds de zwangerschap. Vriend maakt er tot dusver gelukkig geen enkel probleem van.
     
  16. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Hier ook hoor! Vorige zwangerschap viel het wel mee, maar dit keer is het echt 'mis'. In het begin ging het allemaal nog wel aardig, maar sinds ongeveer 15 weken zwangerschap komt het er eigenlijk niet meer van.

    Die buik is te groot, de baby gaat dan nét lekker lopen schoppen of hikken (zit je echt op te wachten) en dan denk ik: pfff.... ik kom wel gewoon lekker tegen je aan zitten hoor, aan mijn lijf geen polonaise!

    Ik doe het idd wel 'zelf' als ik ga douchen ofzo, maar dat is gewoon even snel en ook meteen weer schoon, hahaha. En heel af en toe 'help' ik manlief een handje ;).

    Gelukkig vindt hij het geen probleem. Ik merk wel dat geestelijk de zin wel weer terug begint te komen, ik heb wel weer behoefte aan een seksleven, maar dan wel pas over een paar maandjes :p
     

Deel Deze Pagina