We worden weer papa en mama :D

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mama van Naomi, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Naomi

16 apr 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ben niet nieuw maar wel vernieuwd hier!
    Heb vanmorgen een positieve test in handen gekregen en net weer eentje!

Ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger, zelf denk ik iets korter, maar 20 mei 1e echo dus dan weten we meer!
    We hebben al een heerlijke dochter van bijna 2 jaar en al 18 maanden bezig voor nummer 2 en dat hebben we nu eindelijk mogen ontvangen, erg onwerkelijk nog maar dat komt vast allemaal wel!
    Op de een of andere manier wist ik ook al dat ik zwanger was, herkennen jullie dit?

Liefs, mama van Naomi

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Aller eerst gefeliciteerd met jullie wondertje.

Het herkennen van een zwangerschap... ja en nee!
    De eerste keer in 2009 wist ik het gewoon omdat ik ontzettende obsipatie had.
    De 2e keer 2010 toen was ik zoo misselijk, terwijl ik dat niet herkende.

Nu deze zwangerschap heb ik eigenlijk 4 dgn voor NOD getest met de gedachten: " ik heb deze nog liggen en dan het is toch niet zo "

Uhm.. maar de test sprak anders! Zie banner ;)

3. mama van Naomi

16 apr 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    O wat goed zeg, spannend meis, ik moet ook wel zeggen dat nu ik al een dreumes heb rondlopen hier dat het echt wel enger is hoor, je bent er zo mee bezig wat er allemaal fout kan gaan en wat je dan gaat missen als het echt mis gaat!
    Dus ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt nu met deze zwangerschap! Ik ga heel hard voor je duimen!

4. Alita

Alita Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

oh ja ik wist het ook al en moest nog 9 dagen wachten voordat eindelijk die streep kwam!
    En idd je weet nu donders goed wat voor een wonder het is he ik had dat ook...maar toch genieten he!!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

6. Blue Ice

Blue Ice Lid

28 apr 2008
    98
    0
    0
    bediende
    Mechelen
    Proficiat !!! jullie zullen wel heel blij zijn...geniet van deze mooie tijd...

Ik ben net bevallen van mijn 2de kindje en het is zo fijn om te zien hoe lief haar grote broer met haar is...

Jullie dochtertje zal ongetwijfeld ook een super lieve grote zus worden!

Deel Deze Pagina