dat is natuurlijk pure onzin... mijn opa is vorig jr juni overleden en er zou volgens die site, al jaren eerder overleden zijn.... mijn oma ook ingevuld en zij is net 81 geworden en ze zou volgens die site 79 worden...
Ja maar denk er wel even bij na dat iedere keer als je nu hun namen googled, je deze b***shit bovenaan in je zoekresultaten te zien krijgt!
ik zal het je nog sterker vertellen. . mijn dochter heeft en niet veel voorkomende achternaam en een voornaam die je op 3 manieren kunt schrijven. en er zit iemand op hyves met precies dezelfde naam en spelling die op dezelfde dag geboren is en even oud is. is dat niet super freaky.
ja maar wat maakt dat uit dan? heb de namen geoogled maar staat niks hoor.... dus dat zal wel meevallen... is gewoon onzin...
Duurt even voordat het op google staat, maar het komt er wel op. Net als van die websites als "wanneer gaan jullie scheiden" enzo. Nooit zomaar je naam invullen op internet is dus het devies.
Wooooooooowwwww......... dat is wel echt mega freaky ja.... Als het maar niet iemand die zich voordoet als je dochter...! Op internet weet je immers maar nooit!
Ik wordt 84. Beetje zielig voor Levi dat het 4 dagen na zijn verjaardag is. En dan ook echt deze tekst erbij : Sterven kan toch zo moeilijk niet zijn. Tot nu toe is iedereen erin geslaagd
whawhawha !!! ik word 69 jaar oud, mijn vriend 77 en we krijgen serieuze relatieproblemen in 2017 om vervolgens in 2018 te scheiden van elkaar...want dat kan je ook uitrekenen
Absolute onzin hoor! Laatst zag ik op tv een sms-reclame met: sms KRACHT naar ... en er zal u direct kracht worden toegestuurd. Ik moet hier echt hard om lachen, en ik ben echt wel een spiritueel persoon . Maar dit heeft daar niets meer mee te maken hoor, dit is puur commercieel!
Whaha ik heb het ook ff ingevuld en wordt 84 jaar. Van mijn moeder ingevuld die overleden is toen ze 48 was en die wordt volgens hun 75 jaar. Wat een onzin en vooral weer een raar iets