Ik zit net ff op nu.nl te kijken en zie dat Jessica simpson de woede van half america over zich heen krijgt. Ze heeft een foto van haar dochtertje in bikini geplaatst. Wat vinden jullie? Ik vind het zelf wel schattig eigenlijk...... of vinden jullie het not done http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/12/article-2201902-14F28BBC000005DC-211_634x715.jpg
Ik vind het raar, sowieso een bikini bij zo'n kleine baby vind ik al veel te bloot en het dan zo op internet zetten? Nee voor mij: not done!
Afschuwelijk ding!(de bikini dan he haha) En daarbij... Bij zooon jonge baby vind ik t wel een beetje not done eerlijk gezgd..
dit is de rest van het artikel op nu.nl ze draven daar in mijn mening een beetje door Woede om bikinifoto van baby Jessica Simpson | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Tja.. Dat bovenstukje lijkt een beetje te kort (dat hoort lager te zitten, toch?) en de pose.. Maar om daar nu half Amerika voor over je heen te krijgen, lijkt me enigszins overdreven Ik zou mijn kind zo niet op internet zetten, maar om er nu zo'n ontzettend drama van te maken.. Hmnee.
Vind t alleen wel een afschuwelijke lelijke bikini.. ( ik haat geel hahah) misschien zijn de amerikanen en britten daarom zo boos