Nou hier ben ik dus weer, we twijfelen echt heel erg, dus wil nog een keer graag jullie mening horen.... Mijn man wil heel graag Roosmarijn (roepnaam Roos) maar ik twijfel nog, vind Isabelle ook erg mooi....wat vinden jullie? 2e naam wordt Georgina en misschien nog Yolinde en de achternaam begint met de R....R Dus welke is leuker Roosmarijn (Roos) Georgina Yolinde R....r Isabelle Georgina Yolinde R....r
Dankjullie wel voor het stemmen, de twijfel bij mij voor Isabelle is dat de afkorting Isa wordt wrs. en vind Isa gewoon echt heel lelijk...vind Belle dan leuker.... Mijn man blijft vasthouden aan Roosmarijn...dus ben hier een beetje opzoek naar meningen....
Ik vind Isabelle met als roepnaam Belle (of zelfs Isa, maar dat vindt jij zelf niet mooi) het leukst.
Roepnaam zou wel gewoon Isabelle volledig worden.....dus niet zoals bij Roosmarijn het Roos zou worden..... Belle zou dan afentoe zo eens als afkorting zijn...maar wel gewoon normaal in dagelijks leven als Isabelle.....
Ook Isabelle vind ik een mooie roepnaam hoor, maar ik heb altijd moeite om een baby direct bij een 'volwassen' naam te noemen. Zo is Kyra ook de eerste drie maanden door het leven gegaan als frupsje terwijl Kyra toch echt haar roepnaam is. Ik bedoelde het dus meer op die fiets.
ooh oke ik begrijp je.... Nou moet ik zeggen dat ik wel heel erg van het afkorten ben eigenlijk...heb hier een paar dieren die nooit bij hun normale naam genoemd worden...zelfs een hond die floor heet en die ik Wokkel noem :S maar goed haha.... Vandaar dat ik het dus probeerde uit te leggen want zou het zonde vinden van de naam zeg maar, snappie..
Haha, ik ben dus niet de enige onze hond Rens noem ik ook vaak pannenkoek (Rens -> flensje ->pannenkoek). Maar weer ontopic: Ondanks dat ik een voorkeur heb voor Isabelle is Roosmarijn ook een mooie naam dus je zit altijd goed.
Isabelle gestemd, vind Roosmarijn zo niet mooi.. Zou het dan evt. schrijven als Rosemarijn, vind ik mooier klinken!
Ik heb ook Isabelle gestemd, vind het héél mooi! Stond ook in mijn meisjesnamenlijstje. Roos op zich vind ik ook erg mooi, Roosmarijn vind ik vreselijk! Succes!
Ik ga voor Isabelle. Al heb ik wel eerst heel lang na moeten denken, want ik vind het beide prachtige namen!
Ooh dankjulliewel...heb vanacht gedroomd van een meisje van een jaar of 2...met blondje krulletjes....jurkje alle ''Jottum'' en jullie raden het al ze heette Isabelle....(L) Ga het vanvond in de auto maar weer eens goed met mijn man over hebben.....gelukkig staat hij ook open voor die naam. vind Roosmarijn ook leuk...en Roos ook maar ben bang dat ik het op een gegeven moment zat ga worden.
Het blijft lastig als je twijfelt! Maar ik denk niet dat je de naam zat gaat worden, want dan hoort er echt een kindje bij de naam. Dan is het gewoon zo, dan kan je je niet meer anders inbeelden denk ik! Succes!
Ik vind Rosemarijn mooier. Roosmarijn is net niet af (mijn mening) Het is net of er geprobeerd is om de naam net iets korter te maken dan het is...... Isabelle is ook mooi, maar Isa vind ik als afkorting ook niks.... Succes! Moeilijk he!!
Beide mooie namen! Je kan niet verkeerd kiezen. Het lijkt dat je er zelf al uit bent --> Isabelle. Nu je man nog overtuigen. Succes!