Oef, moeilijk hoor! Tja...wat is mijn voorkeur. Ik vind Loïse lekkerder uitspreken dan Annelin. Beide namen vind ik overigens wel chique en goed passen bij Rosemarijn. Heb denk ik toch een kleine voorkeur voor Loïse. Misschien komt dat ook omdat ik deze naam kan afkorten naar Liz. Rosemarijn noemen we ook vaak Roos. Roos en Liz heeft ook wel weer wat Partner heeft niet echt een voorkeur.....dus wat dat betreft...
Ik denk dat je dan gewoon voor Loïse moet gaan. Je had voorheen Evelien of Loïse en nu Annelin of Loïse. De naam Loïse blijft dus steeds en je zegt dat je een kleine voorkeur hebt voor deze naam, dat die lekkerder in je mond ligt, dat je het goed en leuk kunt afkorten. Ik zeg: doen!
Loïse...vind ik mooier maar weet niet of ik het bij de naam van haar zus vind passen. Eloïse vind ik nóg mooier en dan vindt ik het toch net iets beter bij de naam van je oudste passen.
Loïse vind ik een beetje rare naam. Loïs, Louise, Loes snap ik allemaal maar Loïse niet. Ik ben ook bang dat ze erg veel moet gaan spellen. Ik neem aan dat de uitspraak bedoeld is als Lo-iese? mmm.. Nee, niet mijn ding maar dat is Annalin ook niet. Wat al eerder gezegd is: het komt een beetje onaf over. Ik vind het wel heel leuk klinken en mooier bij de andere dochter. Anna-lin zou ik doen geloof ik. Pff.. moeilijk hoor. Succes
Eloise heeft zeker ook iets moois! Maar tis een lange naam, en kort dat maar eens lekker af. Dan krijg je: Elo, of zo iets.... Misschien wordt het dan toch gewoon Evelien, hahaha. Ben net zo benieuwd als jullie wat er straks op het geboortekaartje komt te staan (mocht het een meid zijn)...
Zo te zien wordt het een nek aan nek race tussen Loïse en Annelin. Tis volgens mij de eerste keer dat Annelin aan kop ligt