Hey we hebben reeds een dochtertje Merel, volgende zomer komt er een brusje bij, geslacht zal voor ons opnieuw een verrassing blijven. Voor een meisje vinden we dit keer echt geen naam. Gisteren kwam ik in een tijdschrift 'Aster' tegen en had zoiets van , ja past goed bij Merel, komt ook niet al te vaak voor, maar twijfel. Iemand nog tips voor meisjesnaam die bij Merel past? Jongensnamen zijn ook welkom, bij mijn vorige zwangerschap dachten we aan Joren of Jens maar dit zegt ons momenteel niets meer. Ik dacht eerder aan Simon/Jasper nu. alvast bedankt juist ja,net als Merel willen we namen met 2 lettergrepen groetjes Flyke
Merel en Jasmijn Merel en Fenna Merel en Naomi (of Noami) --> onee, moesten 2 lettergrepen zijn Merel en Sanne Merel en Koolmees (grapje! )
ckialita bedankt voor de poging, Jasmijn vind ik ook best mooi maar mijn man niet... en koolmees daar twijfel ik ook over
Merel & Mila Merel & Luna Merel & Megan Merel & Sanna Merel & Lotte Merel & Nina Merel & Emmy Merel & Lesly Merel & Jesse Merel & Mees Merel & Jelle Merel & Jesper Merel & Melle Merel & Dennis
Merel en Fedde Merel en Leander Merel en Hugo Merel en Symen Merel en Jimme Merel en Rense Merel en Senne Merel en Romee Merel en Leanne Merel en Linde
Jongen: - Merel en Bram - Merel en Luuk - Merel en Maarten - Merel en Gijs - Merel en Guus - Merel en Marijn - Merel en Joris - Merel en Freek - Merel en Jorik - Merel en Daan - Merel en Thijs - Merel en Joost Meid: - Merel en Mirre - Merel en Lieke - Merel en Imke - Merel en Lieve - Merel en Imre - Merel en Elske - Merel en Femke - Merel en Roos - Merel en Anne - Merel en Flora - Merel en Veerle
Merel en Maya Merel en Rosa Merel en Lily Merel en Lenthe Merel en Jasper vind ik erg leuk samen! Merel en Thijmen Succes met kiezen!
Vannacht wakker gelegen, kwam ik nog op de volgende ideeën: Jongen: - Merel en Jeroen - Merel en Arend - Merel en Noud - Merel en Dieter - Merel en Evert - Merel en Berend - Merel en Stijn - Merel en Wouter Meid: - Merel en Karlijn - Merel en Benthe - Merel en Lotus - Merel en Hannah - Merel en Sara
Merel & Tessel Merel & Eva Merel & Amber Merel & Nicole Merel & Kirsten Merel & Kobe Merel & Milan Merel & Ruben Merel & Thomas Merel & Leon
hey meiden ik ben er even niet geweest heel wat reacties zo te zien, ik probeer ze vanmiddag met wat meer tijd es rustig door te nemen, alvast bedankt! flyke
Merel en Amber. Dat schoot mij direct te binnen. Vind het super mooi klinken. Aster is niet mijn stijl...
Hey DE meisjesnaam zit er nog niet meteen tussen, Ella vind ik wel nog mooi, maar het gevoel van DEZE naam wil ik nemen heb ik niet. Amber is ook wel mooi, maar is hier de laatste twee jaar echt veel voorkomend, en zou liever iets minder voorkomende naam hebben. Ik dacht even aan Anouk maar mijn man vindt die naam dat niet WOW. Ja ben echt een moeilijke daarin zeker groetjes flyke
Nee hoor, het val reuze mee Wat vind je van: Aimée Estelle (de laatste e spreek je niet uit) Lea Claire Chloé Esmee Chantal Tamar Tessa Nienke Reina Cleo Tina Selma Ilja
Mijn Gastouder heeft 3 meiden met de namen Robin Marloes Merel Ik vind ze erg leuk bij elkaar passen! offuh... Merel en Dagmar Merel en Veerle Merel en Lieke
Ik hoorde laatst een naam die ik er echt goed bij vind passen: Merel en Vera Merel en Fleur vind ik ook goed bij elkaar passen maar dat is geen 2 lettergrepen...