Ik weet echt even niet meer hoe of wat, iedereen geeft me advies maar het werkt allemaal nog niet echt. Ben alles ook echt een beetje kwijt van toen bij mijn oudste. Mijn dochter is 4,5 maand. Ik ben groente en fruit een beetje aan het introduceren en dit gaat eigenlijk prima, ze krijgt van allebei nu een half potje. Verder ongeveer: 07:00 180/6 papfles 09:00 fruit 11:00 fles 150/5 15:00 fles 150/5 17:00 groente 19:00 fles 150/5 22:00 fles 180/6 03:00 90 cc Volgens mij is het voor bijna 5 maanden nog best veel flessen of niet? Ze drinkt ze meestal wel leeg maar het duurt wel even en ze is zeer onrustig tijdens de flessen en geeft best veel terug na de voeding, ook na een uur nog. Ik kan het gewoon niet vinden hoe het voor haar lekker loopt, volgens mij kan ze veel langer tussen de voedingen laten, ik denk dat er een fles tussen uit moet maar ik weet even niet meer hoe of wat, kun je me helpen?
Hoi, Je kindje mag wel over op 4 voedingen van 200 of 235 ml. Je kunt beginnen met deze hoeveelheid en kijken hoeveel tijd er dan tussen de voedingen in blijft. Je kunt aan de laatste voeding eventueel ook pap toevoegen, zodat je kindje wat makkelijker de nacht door komt. Groetjes Eveline