Je zegt dat je 40 kilo bent afgevallen, bravo allereerst, maar het kan ook daardoor komen! Je hebt wat ruimer in je vel gezeten en je buik past zich daardoor misschien makkelijker aan! Ik ben 30 kilo afgevallen, wel weer wat van aangekomen, maar doordat ik nog wat slap op mn buik was groeit ie nu ook sneller! Maaaarrrr.. je hebt een schitterende buik hoor! Ik zou ervoor tekenen
ik had ook vrij snel een dikkere buik, ik was er echt trots op, nu nog ben blij dat ik een mooie buik krijg ligt ook aan de ligging vd baby en aan je darmen... maar je moet er gewoon trots op zijn meid :-D
Je mag trots zijn op je buik hoor! Vind het helemaal niet te dik ofzo, gewoon een mooi bescheiden buikje. enne ik vind 5 kilo in 3 maanden niet zo heel veel hoor! vind het trouwens erg knap dat je zoveel bent afgevallen.
Bij m'n eerste zwangerschap had ik ook al snel een flinke buik. Er werd mij ook steeds gevraagd of ik zeker wist dat het er maar 1 was of dat ik niet toch stiekem verder was. Meid, gewoon lekker genieten en trek je niet teveel aan van opmerkingen. Wees trots op je buik.
Ik heb trouwens de boosdoener gevonden! Misschien herkennen nog mensen dit: mijn darmen laten mijn buik dikker lijken, maar echt een enorm verschil 'savonds tegen 'smorgens
hoi meiss, Ik wou ook even zeggen "Wees er trots op" want tenslotte weet je nooit wanneer het de laatste keer is geweest. Het is toch super mooi een mooi grote buik ik denk dat mensen dat uit een soort van jaloersie zeggen dus geniet er maar lekker van. Bij mij eerste had ik ook een hele dikke buik heel het dorp dacht of ik zou een tweeling krijgen of een negenponder maar hij was gewoon 3240 gram(maar trots dat ik was) en nu zie je het ook weer goed en ik hoop ook stiekem dat het weer grote mooie zo'n buik gaat worden dit keer liefs
Hoi Pffft, hoeveel mensen wel niet aan mij gevraagd hebben of ik zeker weet dat het er geen 2 zijn. Bij de miss Etam vroeg een oud vrouwtje of ik een kerstkindje verwachtte. Nee, ik verwacht een lente-kindje. Laat ze maar kletsen. Ik ben er super trots op! Beter zo dan dat niemand ziet dat je zwanger bent.
Hoi Pffft, hoeveel mensen wel niet aan mij gevraagd hebben of ik zeker weet dat het er geen 2 zijn. Bij de miss Etam vroeg een oud vrouwtje of ik een kerstkindje verwachtte. Nee, ik verwacht een lente-kindje. Laat ze maar kletsen. Ik ben er super trots op! Beter zo dan dat niemand ziet dat je zwanger bent.
ik vind jouw buik heel schattig en ze zal wel zwaar overdreven hebben gedaan. Toen ik zwanger was keek iedereen elke keer om en in de tram vroegen ze zelf hoeveel kindjes ik in mijn buik had zo'n grote buik bij 3mnd. Iedereen dag dat ik 3kindjes in mijn buik had en bijna moest bevallen. Werd er ook schijt ziek van,en het bleef maar groeien Ik snap wat je bedoeld maar zo'n grote buik heb je niet schat. Hou vol je krijgt er iets prachtig voor terug.
Meid, trek je niks aan van opmerkingen van anderen, want iedereen weet het altijd beter. Jij kunt er ook niks aan doen dat je buikje in vergelijking met anderen wat harder groeit. Wat zegt je verloskundige ervan? Het belangrijkste is dat je kindje goed groeit en jij je lekker voelt. Dus probeer de opmerkingen van anderen naast je neer te leggen en lekker trots te zijn op je buikje!
Gewoon trots zijn op je buikje hoor, is toch mooi dat iedereen je buik goed kan zien?! Ik heb van de eerste ook zo'n enorme buik gehad, vrij snel al, maar ik showde wel graag. Mensen hebben altijd wel commentaar op een zwangere buik, of te groot of te klein of te rond of.... Geniet van je zwangerschap!
He meid! Nou, kan me bij de anderen aansluiten. Mensen hebben altijd wat op te merken over je buiki. Of de buik is te groot of hij is te klein. Zou me er niet teveel van aantrekken hoor. Ik heb ook even in je album gekeken, maar ik vind je buikje helemaal niet dik, erg bescheiden zelfs. Mijn buik was met 12 weken dikker en ben megatrots op m'n buik, ook al is het een joekel. Fijne zwangerschap verder. Liefs Elly.