echt een goed schoonmaakmiddel voor de badkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wondertje, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    wie o wie weet het wondermiddel voor de badkamer?

wil vanmiddag eens grondig de badkamer schoonmaken maar heb allemaal van die halve middeltjes waar je nog erg lang aan het schrobben ben.
    ik wil nu eens iets waar het goed en snel schoon van wordt

2. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Nou dat vraag ik me ook altijd af, welk middel is het beste.
    Gebruik nu antikal, blauwe cif en chloor, maar daar moet je ook nog flink mee boenen.
    Denk dat niks HET ideale schoonmaakmiddel is voor de badkamer.
    Succes ermee

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik zweer bij de muscle badkamer reiniger.

Bij vieze voegen even een paar minuutjes in laten trekken, goed boenen, afspoelen en nawrijven met een droge doek! Je hebt dan een glimmende badkamer! Succes met poetsen ;)

lizzie

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik loop helemaal weg met de producten van HG (te koop bij Gamma, Praxis en Kruidvat), het is niet goedkoop maar je badkamer blinkt! Ongelooflijk, het nadeel is dat het echt chemische rotzooi is, ik vraag altijd aan het mannetje of hij het wilt doen omdat ik niet meer tegen de lucht kan... maarja, het is wel superspul....

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik gebruik kalk weg van hg ideaal voor de douchkabinne en kranen spuit het erop en ff intrekken beetje bordtelen en afspoelen en het blinkt weer. heb het gebruikt toen we in dit huis kwamen en de kranen zagen wit van de kalk. nu echt niet meer. het is er ook in navul dat scheelt later weer.

6. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    St Marc! Puur natuur, ruikt lekker fris en je hebt er niet veel van nodig. Te koop bij iedere doe-het-zelf zaak.

7. Niet meer actief

ik gebruik cif cream voor de badkamer en antikal...

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ajax badkamer gel, ruikt heerlijk en maakt heel makkelijk schoon!

vind het het ergste klusje om te doen de badkamer.... maar ja moet toch gebeuren

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hier ook een HG fan! Ook Cilit Bang met de gele dop doet het goed. Maar beiden zijn zwaar chemisch niet prettig, dus goed ventileren.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zwaar chemisch = is ook heel slecht voor het milieu, daar probeer ik ook op te letten, dus geen bleek in het toilet enz.!

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik zweer bij Muscle. superontvettend. je spuit het op je muren, wastafels e.d. en je ziet zo het vuil eraf druipen. navegen met een vaatdoekje en afspoelen en je bent klaar.

de ontstopper van muscle is ook perfect trouwens

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Voor in het toilet gebruik ik toevallig geen bleek, maar van dat oxi-spul. Ben het met je eens dat die chemische troep geen goed doet. Gebruik het alleen voor de grote beurt. Normaal gewoon beetje allesreiniger of driehoek zeep, maar eens in de zoveel tijd vind ik het prettig om het heel grondig te doen en voor mijn gevoel gaat dat met chemische zooi beter :oops:

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier geen spuitbussen ed hoor! vind ze schreeuwend duur altijd en ze maken alleen een (vet) laagje op je spullen :( Met allesreiniger en schoonmaakazijn kom je al een heeeeeeeeeeel eind! ;)

14. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    gewoon jemako doeken, maakt alles schoon

15. mieka

mieka Lid

26 okt 2006
    37
    0
    0
    hi

gebruik gewoon ouderwetse vloeibare zeep en schoonmaakazijn om kranen ed schoon te maken.
    Antikal enzo werkt wel even maar tast je glazuur van tegels en sanitair op den duur aan, is zo zonde.

Dus gewoon op de ouderwetse tour!

SUCCES

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben vandaag in de ban van spiritus! hahahah alles glimt zo lekker! perfect voor je tegels en sanitair!
    Zelf de frituur man mee gedaan, veeg het vet er zo af!

17. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik gebruik altijd dasty , dat krijg je bij de wibra , is net zoutzuur , je veegt zo al het vuil eraf :confused:

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik hoop dat de beste man het overleeft heeft ;)

Ik gerbuik ook altijd HG producten. Geweldig spul... alleen voor de "glazen"wanden van de douchecabine werkt het niet echt. Heeft iemand daar nog een goede tip voor?

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Muscle!

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gebruik ook Dasty, en groene zeep
    Hoor ook goede verhalen over Soda.

Ik had ooit een spray van de AH voor de badkamer. Nou ik dacht dat ik stikte, moest halsoverkop de badkamer uit. 't Was een vreselijk prikkelende lucht (ik heb astma).

Sindsdien probeer ik wat veiligere middelen.

Deel Deze Pagina