wie o wie weet het wondermiddel voor de badkamer? wil vanmiddag eens grondig de badkamer schoonmaken maar heb allemaal van die halve middeltjes waar je nog erg lang aan het schrobben ben. ik wil nu eens iets waar het goed en snel schoon van wordt
Nou dat vraag ik me ook altijd af, welk middel is het beste. Gebruik nu antikal, blauwe cif en chloor, maar daar moet je ook nog flink mee boenen. Denk dat niks HET ideale schoonmaakmiddel is voor de badkamer. Succes ermee
Ik zweer bij de muscle badkamer reiniger. Bij vieze voegen even een paar minuutjes in laten trekken, goed boenen, afspoelen en nawrijven met een droge doek! Je hebt dan een glimmende badkamer! Succes met poetsen lizzie
Ik loop helemaal weg met de producten van HG (te koop bij Gamma, Praxis en Kruidvat), het is niet goedkoop maar je badkamer blinkt! Ongelooflijk, het nadeel is dat het echt chemische rotzooi is, ik vraag altijd aan het mannetje of hij het wilt doen omdat ik niet meer tegen de lucht kan... maarja, het is wel superspul....
ik gebruik kalk weg van hg ideaal voor de douchkabinne en kranen spuit het erop en ff intrekken beetje bordtelen en afspoelen en het blinkt weer. heb het gebruikt toen we in dit huis kwamen en de kranen zagen wit van de kalk. nu echt niet meer. het is er ook in navul dat scheelt later weer.
St Marc! Puur natuur, ruikt lekker fris en je hebt er niet veel van nodig. Te koop bij iedere doe-het-zelf zaak.
Ajax badkamer gel, ruikt heerlijk en maakt heel makkelijk schoon! vind het het ergste klusje om te doen de badkamer.... maar ja moet toch gebeuren
Hier ook een HG fan! Ook Cilit Bang met de gele dop doet het goed. Maar beiden zijn zwaar chemisch niet prettig, dus goed ventileren.
Zwaar chemisch = is ook heel slecht voor het milieu, daar probeer ik ook op te letten, dus geen bleek in het toilet enz.!
Ik zweer bij Muscle. superontvettend. je spuit het op je muren, wastafels e.d. en je ziet zo het vuil eraf druipen. navegen met een vaatdoekje en afspoelen en je bent klaar. de ontstopper van muscle is ook perfect trouwens
Voor in het toilet gebruik ik toevallig geen bleek, maar van dat oxi-spul. Ben het met je eens dat die chemische troep geen goed doet. Gebruik het alleen voor de grote beurt. Normaal gewoon beetje allesreiniger of driehoek zeep, maar eens in de zoveel tijd vind ik het prettig om het heel grondig te doen en voor mijn gevoel gaat dat met chemische zooi beter
Hier geen spuitbussen ed hoor! vind ze schreeuwend duur altijd en ze maken alleen een (vet) laagje op je spullen Met allesreiniger en schoonmaakazijn kom je al een heeeeeeeeeeel eind!
hi gebruik gewoon ouderwetse vloeibare zeep en schoonmaakazijn om kranen ed schoon te maken. Antikal enzo werkt wel even maar tast je glazuur van tegels en sanitair op den duur aan, is zo zonde. Dus gewoon op de ouderwetse tour! SUCCES
Ben vandaag in de ban van spiritus! hahahah alles glimt zo lekker! perfect voor je tegels en sanitair! Zelf de frituur man mee gedaan, veeg het vet er zo af!
Ik hoop dat de beste man het overleeft heeft Ik gerbuik ook altijd HG producten. Geweldig spul... alleen voor de "glazen"wanden van de douchecabine werkt het niet echt. Heeft iemand daar nog een goede tip voor?
Gebruik ook Dasty, en groene zeep Hoor ook goede verhalen over Soda. Ik had ooit een spray van de AH voor de badkamer. Nou ik dacht dat ik stikte, moest halsoverkop de badkamer uit. 't Was een vreselijk prikkelende lucht (ik heb astma). Sindsdien probeer ik wat veiligere middelen.