Favo snack voor een filmavondje/zaterdagavond bankhangen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Prinsessa, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wat zetten jullie dan het liefst op tafel?

2. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat wisselt eigenlijk. Soms toastjes met brie enz... En soms gewoon chips of borrelhapjes

3. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Voor mezelf hula hoops of andere chips. Met bezoek ook toastjes. Jij dan?

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Bitterballen en mini loempia's.. Soms wraps met kip en kaasballetjes.. Als er visite komt gooi k meestal nog ff wat mini pizza's en stokbroodje kruidenboter in de oven..

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Zoute chips. Of Nibbits.
    Soms wat groene olijven.

En meestal gewoon niks.

6. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Chips voor mijn man, en voor mezelf maakt het niet zoveel uit..hou van afwisseling en ligt aan mn bui.

Laatst hele lekkere tzatziki dip gemaakt met komkommer, worteltjes, cherrytomaatjes.. op dat moment net zo lekker als dat ik soms van een bak popcorn kan genieten.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat niet hahaha!
    Ik ben een enorme snoepkont.. Chocolade, chips, koekjes een grote kan met thee <3 :D

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ligt aan m'n bui
    Popcorn
    Pepsels
    Dorito chips natchochees met dip :)
    Chipito's
    Of cherry tomaatjes ;)

9. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ik vind best veel dingen lekker, van een stokbroodje tot aan caramel popcorn. Al meest haal ik het niet in huis anders gaan die kilotjes er nooit af. Me man is niet zo van het snaaien paar chippies is genoeg.maar ik heb zown drang dat het op moet ofzo :cool:

10. Blogmamma

Blogmamma Lid

26 mei 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het liefst chips!

11. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    wat niet?
    chocolade
    pringles
    zoute popcorn
    stokbroodje met kruidenboter

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Sushi!!! Dat is echt onze favoriete snack. Alleen een beetje duur om vaak te doen. We zijn nu aan het afvallen dus komt er 's avonds vaak alleen fruit/kwark of wat anders 'gezonds' op tafel.

Als ik straks goed op gewicht ben dan zal ik denk ik op zo'n zaterdag avond vaker een handje noten pakken. Vond ik eerst nooit lekker maar nu maak je me echt blij met wat pecannoten, amandelen, cashewnoten oid

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dorito naturel chip in een ovenschaal doen, potje salsasaus erover heen gieten, wat geraspte kaas erover en even in de oven! Jummie!!

14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn man eet het liefst iets hartigs (chips, nootjes), ik hou van afwisseling. De ene keer zet ik M&M's op tafel, de andere keer eet ik ook chips of nootjes mee.

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Pizza, cornflakes, borrelnootjes, nootjes met zo een pikant laagje, bolognaise chips van crocy of paprika chips van lays met ribbels :)

Het allerlekkerste vind ik nacho's met kaassaus van de bioscoop in maasmechelen of hasselt maar die kaassaus is nergens te krijgen! Alleen daar :(

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik ben geloof ik meer van de gezonde dingen... Ik eet rustig een bakje kwark weg terwijl mijn man een zak chips leeg eet.

Of een eitje met rookvlees.. jum jum

17. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier eet ik graag Japanse nootjes mix en dan de pittige yum yum echt lekker of iets van ander noten cashew of pistache of pelpinda's

En niet te vergeten maar die hebben we niet zo vaak in grotten gedroogd fruit.... Dat kopen we altijd op de kerstmarkt in Valkenburg en op is op....

18. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    paprika, komkommer, cherrytomaatjes, avocado etc mooi gesneden op een bord ben ik al blij mee :)

of zoals imensa zegt kwark met iets erdoorheen...

maaarrr! vroegah at ik graag toastjes met smeerseltjes erop, olijven, droge worst, blokjes kaas etc. maar daar ga je vaak zo hersenloos van snaaien en dat vind ik niet meer zo nodig:)

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Meestal niks. Heel soms lekkere Ben & Jerry's of wat chipjes :)
    Normaal gesproken eet ik hooguit wat fruit 's avonds.

20. tuc

tuc Niet meer actief

O joh ik schuif alles naar binnen: chips, worstenbroodjes, frituursnacks, mini pizza's, stokbrood met salades....

Deel Deze Pagina