Bitterballen en mini loempia's.. Soms wraps met kip en kaasballetjes.. Als er visite komt gooi k meestal nog ff wat mini pizza's en stokbroodje kruidenboter in de oven..
Chips voor mijn man, en voor mezelf maakt het niet zoveel uit..hou van afwisseling en ligt aan mn bui. Laatst hele lekkere tzatziki dip gemaakt met komkommer, worteltjes, cherrytomaatjes.. op dat moment net zo lekker als dat ik soms van een bak popcorn kan genieten.
Ik vind best veel dingen lekker, van een stokbroodje tot aan caramel popcorn. Al meest haal ik het niet in huis anders gaan die kilotjes er nooit af. Me man is niet zo van het snaaien paar chippies is genoeg.maar ik heb zown drang dat het op moet ofzo
Sushi!!! Dat is echt onze favoriete snack. Alleen een beetje duur om vaak te doen. We zijn nu aan het afvallen dus komt er 's avonds vaak alleen fruit/kwark of wat anders 'gezonds' op tafel. Als ik straks goed op gewicht ben dan zal ik denk ik op zo'n zaterdag avond vaker een handje noten pakken. Vond ik eerst nooit lekker maar nu maak je me echt blij met wat pecannoten, amandelen, cashewnoten oid
Dorito naturel chip in een ovenschaal doen, potje salsasaus erover heen gieten, wat geraspte kaas erover en even in de oven! Jummie!!
Mijn man eet het liefst iets hartigs (chips, nootjes), ik hou van afwisseling. De ene keer zet ik M&M's op tafel, de andere keer eet ik ook chips of nootjes mee.
Pizza, cornflakes, borrelnootjes, nootjes met zo een pikant laagje, bolognaise chips van crocy of paprika chips van lays met ribbels Het allerlekkerste vind ik nacho's met kaassaus van de bioscoop in maasmechelen of hasselt maar die kaassaus is nergens te krijgen! Alleen daar
Ik ben geloof ik meer van de gezonde dingen... Ik eet rustig een bakje kwark weg terwijl mijn man een zak chips leeg eet. Of een eitje met rookvlees.. jum jum
Hier eet ik graag Japanse nootjes mix en dan de pittige yum yum echt lekker of iets van ander noten cashew of pistache of pelpinda's En niet te vergeten maar die hebben we niet zo vaak in grotten gedroogd fruit.... Dat kopen we altijd op de kerstmarkt in Valkenburg en op is op....
paprika, komkommer, cherrytomaatjes, avocado etc mooi gesneden op een bord ben ik al blij mee of zoals imensa zegt kwark met iets erdoorheen... maaarrr! vroegah at ik graag toastjes met smeerseltjes erop, olijven, droge worst, blokjes kaas etc. maar daar ga je vaak zo hersenloos van snaaien en dat vind ik niet meer zo nodig
Meestal niks. Heel soms lekkere Ben & Jerry's of wat chipjes Normaal gesproken eet ik hooguit wat fruit 's avonds.
O joh ik schuif alles naar binnen: chips, worstenbroodjes, frituursnacks, mini pizza's, stokbrood met salades....