Hallo iedereen, Ik heb deze site eens afgestruind. En zie letterlijk alle kwaaltjes die ik nu heb voorbij komen. Mega gevoelig(e) borsten, onderbuik, humeur , koortsig gevoel, 's nachts paar keer eruit, steekjes in de lies af en toe en een buik alsof ik al op alle dag loop . Ik ben de 15de heel ziek geweest:duizelig, hoofdpijn, onwijs misselijk. De 16de doodmoe, 17de ook geen puf. Nu niet meer ziek, maar wel de hele dag een broeierige onderbuik. En dat is nieuw, dus ik dacht dat het 'zover' was. Over 5 dagen heb ik mijn NOD pas, maar vandaag toch maar getest..negatief... natuurlijk. Maar ik dacht dus, als ik de 15de mijn innesteling heb gehad, dan is er nu een week voorbij dus kan ik testen...logica of niet? Zucht. Herkent iemand dit? En wat was de uitslag? Kan het nogsteeds wel zo zijn? Of kan ik me maar beter voorbereiden op mijn volgende ei?
Het kan zijn dat je weldegelijk zwanger bent maar gewoon weg te vroeg getest hebt. Het kan ook nog een nasleep van het ziek zijn zijn
Wow, wat een snelle reactie! Dankje. Zucht, ik wou dat ik gewoon meer zicht op mijn cyclus had. Vind zwanger worden tot nu toe maar 'zoeken naar een lichtknopje terwijl je midden in een pikdonkere loods staat'. Jij? Zie dat jij 6 dagen overtijd bent. Heb jij al meer duidelijkheid?
Dat heb ik idd ook. Mijn banner staat op de langste banner die ik kon vinden (80 dus) dag 87 alweer van mijn cylcus. Ik denk dat ik de banner er maar uit gooi