Echt een heel genante vraag...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Minke12, Aug 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    :D Geniaal!!!! hahahahahaa

2. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Haha, ik lig hier helemaal in een deuk van de vele reacties in één keer. Bedankt, hihi. Ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat de benen in de lucht eigenlijk helemaal niks uitmaakt, dat dat een fabeltje is. Maar dat lijkt me toch niet?

Om het nog wat genanter te maken (!!); als de vrouw klaarkomt na de man, schijnt dat een stuwende werking te hebben op sperma en het een handje te helpen. Is ook weer zoiets...

xxx

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    @Minke: Jep, dat klopt ook!
    Zoek binnen deze site maar eens op de "randje-fietsen" techniek.
    Toen ikd at voor het eerst las lag ik ook helemaal in een deuk,
    maar er zijn meiden die erbij zweren!
    (al is het alleen maar omdat het klussen er voor een vrouw nog leuker van word! :D)

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ergens gelezen dat hoe langer een man de ejaculatie uitstelt, hoe krachter het dan wordt (wel tijdens de sex he dat uitstellen hihi)

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Dat randje fietsen is niks voor mij. Als ik stop voordat ik kom en het dan weer opbouw, kom ik gewoon helemaal niet meer.
    En voor wat betreft het komen na mijn man... ook niks voor mij. Ik ben allang blij dat ik klaar kom en dan maar van tevoren hoor. Dan moeten ze maar wat meer zwemmen. Wordt ons toekomstige kind groot en sterk van :p

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb ergens gelezen dat het bevordelijk is als de vrouw erg goed opgewonden, is of beter nog, klaar komt.

ik merk dat zelf trouwens ook dat als ik wat meer opgewonden ben, het sperma er na de daad er niet gelijk helemaal uitloopt (ik ga meestal gelijk even plat liggen om ze te laten zwemmen:D)
    en het scheelt ook weer een nat bed :p

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    pfffff dan moet ik er veels te veel over nadenken. En dan kán ik niet eens meer genieten. Nee, doe het toch maar lekker zoals we het op dat moment willen. En als het dan een half jaar langer duurt, jammer dan :D

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahahaha nou succes met uitvinden (-;

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    haha, wat een grappige vraag. toen ik zwanger wilde worden dacht ik altijd aan dit soort dingen. Ik geloof dat het als je beiden 'normaal'vruchtbaar bent, niet zo veel uitmaakt. maar als je de kans wilt vergroten dan doe je er misschien wel goed aan rekening te houden met bijv. standjes, om de hoeveel dagen e.d. Dan is het wel goed om 'zo diep mogelijk' te komen. Het is amar een klein afstandje, maar dat geldt ook van baarmoedermond tot in de eileider en ook dat 'kleine'stukje sneuvelen er een hoop. Dus als je er toch mee bezig bent, dan zou ik zeggen laat m proberen zo diep mogelijk te komen. Alle kleine beetjes helpen.

10. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Wij doen het op allerlei manieren en de een keer kom ik ervoor klaar en de andere keer erna. Soms ook 2 keer dus voor en na:)

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Ik heb het allemaal gedaan, en het resultaat ligt nu lekker in haar bedje te slapen :).... raak tijdens een van mijn eerste eisprongen ever....!

12. lientje1984

Mar 2, 2009
    13
    0
    1
    Female
    leerkracht basisonderwijs
    Heel toevallig! ik zat eigenlijk met dezelfde vraag, maar nu zie ik dit topic.
    Ik ga altijd vrij direct erna douchen... Dat leek mij zelf ook niet zo handig, maar ja, misschien zijn ze al ver genoeg gezwommen:S

Geen idee eigenlijk. Iemand een mening?

Groetjes!

13. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hé Lientje,

tja, ze zeggen dat je gerust erna kunt douchen. De 'winnaars' hebben hun punt al bereikt dan geloof ik. Maar het voelt wel alsof je ze aan het verspelen bent dan he? Ikzelf heb ook nog vrij snel last van blaasontsteking, en het zootje erin laten zitten is dan niet een heel verstandige optie. Ik was me eigenlijk gewoon aan het verdiepen hoe je zelf het een en ander kunt bevorderen, maar ik stuitte op een heleboel (grappige) dingen:

- wijde boxershorts en broeken voor manlief (tot zijn frustratie;))
    - zink voor hem en foliumzuur voor hem (voor mij had ik al)
    - Etos zwanger worden (moet ik nog mee beginnen)
    - randjefietsen (whaha!)
    - standjes, hondjes en missionaris geloof ik
    - blijven liggen met een kussen onder je kont

en volgens mij nog veel meer. Ik ga het allemaal tegelijk testen deze maand en dan maar eens kijken of het ook echt allemaal helpt. Ik meldt het wel even!

xx

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83

Das echt super fijn voor je. Maar het is geen garantie dat als je dat allemaal wel doet dat je dan spontaan zwanger wordt. Helaas...

15. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahaha, jij gaat meteen alles tegelijk uitproberen! Dat is natuurlijk ook een optie hahahaha. Nou heel veel plezier dan ;) Ik hoop dat je binnenkort een mooie positieve test in je handen hebt!

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als je veel water drinkt en vitamine c eet/drinkt word de kans op een blaasontsteking kleiner, maar idd ik heb van mijn huisarts gehoord dat vrouwen die zwanger willen worden vaker een blaasontsteking oplopen omdat de de bacterien dan lekker in de urinebuis blijven zitten (sorry voor de details)

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36

Dat weet ik, en dat schrijf ik toch ook nergens? Ik zal een van de laatste zijn die zo'n opmerking wil maken dus zo was eht ook niet bedoeld.

Ik zeg alleen hoe het voor mij is gegaan, en bovendien weet ik zelf ook dat het helemaal niet makkelijk hoeft te zijn zwanger te raken, ik had eerst geen eisprongen. Deze zijn opgewekt met medicijnen en er zijn vele onderzoeken aan vooraf gegaan. Maar toen ik dus een van mijn eerste eisprongen had, was t wel snel raak en ik heb dus naast de medicijnen om een eisprong op te wekken oook die andere dingen gedaan. Die medicijnen hebben verder niets bijgedragen aan de uiteindelijke bevruchting. JUIST niet, want daarmee veranderde mijn baarmoedermondslijmvlies wat, zodat het minder 'vriendelijk' was voor t zaad ;).

Over de blaasontstekingen, daar heb ik ook snel last van :(. Ik ging altijd meteen na de sex plassen, nu bleef ik wel iets van 15 min. liggen en daarna plassen. Was bij mij ook advies van de gyno.

Groetjes, Sas

18. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb ook weleens gelezen dat het draderige slijm vd vrowu het zaad helpt; juist doordat het draderig is kunnen de zaadcellen daarbij naar boven 'klimmen'. Of het zo is weet ik niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Als dat zo is, maakt het dus niet hoe ver het zaad komt tijdens het klaarkomen.

19. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Fantastisch... randje fietsen, ik had er nog nooit van gehoord. Wel leuk :D

Voor de meiden die blaasontsteking krijgen, probeer eens cranberrysap te drinken (of veenbessensap, is hetzelfde). Het schijnt dat er een stofje in cranberrysap zit dat zich hecht aan bacterieen in de blaas waardoor je die makkelijker uitplast. Het is niet duur en je kan het zo kopen bij de Bas of AH, bijv. van Oceanspray. Ik heb het zelf gebruikt bij een heel heftige blaasonsteking en was er (ik lieg niet) snel van af. Sowieso is het handig om na het klussen te plassen.

20. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik moet vaak denken aan de film look who's talking het begin stukje waar de sperma cellen er idd een wedstrijd van maken om als eerste bij het eitje te zijn.

Share This Page