Ohh ik vind t juist een hele duidelijke foto.. Maar nog duidelijker heb ik m ook niet.. Zie jij geen hamburgertje?
K zie 2 streepjes. Maar t beentje ligt weer heel gek ten opzichte van de streepjes dus daarom vind ik het niet zo duidelijk. Maar de echoscopiste heeft de bewegende beelden gezien en daarop een conclusie gemaakt dus dat zal vast wel kloppen! Ik ben benieuwd of ze t bij mij duidelijk zien einde deze week!
Hmmm, ik zie wel een hamburgetje.... Maar heb het idee dat die een kwartslag gedraaid is dan dat het zou moeten zijn.... Als dat grote witte vlak wat ik zie tenminste een beetje is Hoever ben je nu?
Is wel een beentje ja! Maar denk dat dat komt door de manier waarop ze ligt dan.. Spannend dat jij ook bijna mag! Voorgevoel?
Geen idee eigenlijk! Zou t allebei wel leuk vinden dus t is echt super spannend! Maar je bent denk ik nog niet zo ver? Want heel duidelijk is t niet. Ik vind t nu al spannend of ze t wel zien
Ja is het ook! Nee ben 14 weken.. Maar ga maar gewoon op haar af, ze heeft echt lang gekeken en voor haarzelf meerdere malen bevestigd voordat ze het zei.. Dus neem aan dat ze dat niet zomaar doet? Had ook geen twijfel.. Nog meer mensen meningen?
Ik zie wel streepjes.. bij mij zag je in de zelfde houding toch echt wel een een klein uitstekseltje ertussen ben geen echo expert maar denk toch evht wel een meisje
Jeetje rot als er twijfel is!!! Ik zou graag willen zien wat andere zien, maar ben zo "niet ziende" op dat gebied! Bij mijn zoon zijn pretecho zag een vriendin het al (wij wilden het niet weten) en ik zag gewoon zwart wit vlekken meer niet. Ze zei ook later....nou dat je dat niet zag!!
Haha ik heb eigenlijk geen twijfel hoor! Vroeg me gewoon af of anderen dat ook zagen. Mevrouw van de echo was heel erg duidelijk en wist het super zeker. Wat grappig trouwens dat jullie t niet wilden weten en dus ook niet zagen terwijl een vriendin het dan "gewoon" gezien had! Leuk 😁
Bij een meisje lopen de streepjes vaak in dezelfde lijn alscde benen dat is dus bij jou niet zo. Bij een jongen lopen de streepjes (bij een vroeg termijn) vaak zoals ze op jouw echo staan. Haaks op de lengte van de benen. Ik durf geen zekerheid te geven dat dit een meisje is.
Ze lopen wel in dezelfde lijn als de benen, tenminste hoe wij t gezien hebben. Ik denk dat ze er hier gewoon verkeerd voor ligt.
Klopt! Ik had ook zo'n echo met 14 weken en het was overduidelijk toen we de echo's van 17 en 20 weken zagen. Het was duidelijk een jongetje, maar wel verwarrend aangezien ze met 14 weken zeiden dat het op een meisje leek.
Ik vertrouw toch maar op het oordeel van pretecho enzo in Oudenbosch. Zij heeft echt vaker gekeken voordat ze ons uitsluitsel gaf en heeft het niet verteld voordat ze het zeker wist. Denk dat ze niet voor niks zegt dat het zonder twijfel een meisje is