Iemand enig idee hoe je een 2 jarige met z'n handen uit z'n luier kan houden? Ik sta vandaag voor de zoveelste keer m'n huis te desinfecteren omdat de poep oooveral zit, zo vies.
loopt ie in huis alleen in een luier? of doet ie het in bed? je zou in bed een slaapzak kunnen overwegen en dan het lipje van de rits naar binnen duwen en goed aandrukken, mijn dochter heeft deze nog niet door beetje lastig tips geven want je zegt weinig over hoe het gaat en waar hij dan is, wat ie aan heeft etc.
Met een romper aan kunnen ze er toch niet in? Of gaat het via de onder/zijkant? In bed idd een slaapzak, eventueel achterstevoren aan. En snel verschonen na het poepen. Of beginnen met zindelijkheidstraining
hier hadden we ook zo 1. die van ons was overdag al zindelijk maar soms idd een poep luier in bed, hij droeg dan ook geen romper en geen slaapzak want daar werd hij gek in. dus ook lekker zijn bed en muren insmeren met poep. ik ben 3 keer boos op hem geweest en duidelijk verteld dat dat niet kon. daarna was het over
Ik ken het, werk met dementerende ouderen..... En zij krijgen als ze dit echt heel vaak doen een jumpsuite aan met een ritssluiting op de rug.
Hij doet het overdag en nee, hij draagt geen romper meer. Ik kan er ook geen vinden die hem nog zou passen. Boos worden helpt niet, helaas en zindelijkheidstraining is het nog te vroeg voor. Hij is 's nachts nog niet droog bijvoorbeeld. Misschien toch eens op internet snuffelen naar grote rompers....
om te beginnen met de zindelijkheidstraining hoeft hij snachts niet droog te blijven!overdag als hij toont dat hij weet dat hij aan het poepen is of plassen, of zegt dat hij moet is voldoende. als hij vaste tijden heeft om te poepen dan kun je kijken of hij tenminste dat in wc doet. grote rompers bestaan wel hema 98-104 bijvoorbeeld, babywalz heeft ook hele grote. hij zou niet in maat 110 zitten toch? name it heeft ook grote rompers tot 104 die vallen ook erg groot.
hahahah ik zie nu pas dat je in US woont! daar hebben ze inderdaad geen grote rompers.en geen hema MAAAR ze hebben grote maten boxpakjes! die hebben 4 drukknoopjes.