Waarom zo op elkaar reageren...? Je hoeft het toch niet met elkaar eens te zijn om het een beetje gezellig te houden...? Het gaat maar om een forumdiscussie over of een grote zak snoep als traktatie op een peuterspeelzaal wel of niet gepast is...
eeehm meiden kom op? Iedereen probeert het toch gewoon goed te doen? Kom op val elkaar niet zo aan...
Ik val niemand aan maar mensen die mij woorden in de mond leggen... Daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.
Whahahaha wat een grappige discussie. Moest ff heel hard lachen om dat chipsverhaal, studenten en echte hapjes. Zo grappig dit soort gesprekken. Daarom ben ik zo dol op dit forum.
-niks moet maar juist op die dag hoef je niet zo bang te zijn voor een snoepje meer of minder -doe ik ook niet...vindt ik ook niet juist -beetje vooroordeel vindt je niet?
dan zou ik echt vreemd opkijken en denken waar ik in gosdnaam nu beland ben hahahaha...maar ach ieder het zijne , moet kunnen toch?
...........paprika en komkommer.....hmm nou lekker dan Zullen de gasten vast niet zo lang blijven op die feestjes
hahahaha ik zou het bij mijn vrienden nooit tegenkomen...daar krijg ik gewoon lekker een biiterbal en mijn kids ook!
ik vind de opmerkingen naar adi toe ontzettend flauw. Niet iedereen is van de chips-graai cultuur. En dat er geen chips zijn betekend dat niet dat het een saai feest is ofzo. Smaken verschillen gewoon. En als je gillend wegrend op een verjaardag waar uitsluitend gezonde dingen zijn, dan zegt dat denk ik meer over jou dan over de gastvrouw.