Echt een mega zak snoep als traktatie op psz... :(

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door debby82, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Figure of speech Tulip... Maar ik vind het wel onzin dat Adi net doet of chips voor de studenten is en voor mevrouw alleen maar "echte" hapjes... Whatever that means. Nou schat, komkommer, tomaat en druiven link in niet aan echte hapjes...

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Whahahahaaaaaa :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

haha eliejse!!!:D
    Joh eentje maar?!:cool:

@Tulip ook niet zo`n slimme opmerking niet, van Adi;) en ze kan het wel hebben hoor...ze reageert zelf ook wel wat hard soms;)

4. tulip

tulip Niet meer actief

het is wat je gewend bent, als ik van die grote graaibakken chips op een verjaardag zie vind ik dat idd studentikoos. En te gemakkelijk, en als mijn kind op een verjaardag een bitterbal zou krijgen, zou ik vragen of diegene wel lekker in zn bovenkamer is. Dat vind ik geen verjaardagseten en zeker niet voor een kind van 3.
    In mijn omgeving zie ik ook weinig chips en wordt er echt werk van de hapjes gemaakt.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wie is hier de snackbar... Gij of ik?!?!?

6. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeeh waar maak je je druk om ! IK zie het dus echt niet zo dat als er 10 bakken chips staan dat ik me te goed voel dan hoor!
    En je kind krijgt nooit frietjes?

7. tulip

tulip Niet meer actief

die krijgt heel sporadisch frietjes, maar dan als avondeten en niet als snack, dat vind ik belachelijk.

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Studentikoos??? Why??? Omdat het te gemakkelijk is??? Wat een onzin! Moet je een hele dag in de keuken staan "echte" hapjes bereiden voor een verjaardag? Wij hebben hier altijd borrelnootjes (zal je ook wel te makkelijk vinden dan), chips en toastjes met verschillende dingen uit een bakkie (niet zelf gemaakt, wel zelf gekocht). Nou dan vind ik het wel prima!

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Het is dat wij zelf geen frituurpan hebben anders word ik er zelf 1 (soort zelfbescherming), maar bittergarnituur is een echt verjaardagshapje in mijn optiek.

10. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Verrekte Mongol jonguh! :p

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    ff offtopic want hier kan ik echt niks mee.
    Jeetje ja vind je dat? Adi valt andere mensen namelijk behoorlijk aan. Want chips zijn geen "echte hapjes" ofzo?? Doe eens even gezellig zeg. Vind jij chips ook geen echte hapjes? Voor "grote mensen"??
    Als je dingen op een manier brengt waarbij je een ander neerhaalt om zijn leefstijl vraag je om reacties. Dit doe jij nu ook. Aanvallen.. En ik ook, want daar kan ik echt ontzettend pissig om worden.

Enneuh, bij mij staam de chipjes gewoon naast de kaasjes en de tomaatjes en de rolletjes ham met roomkaas etc.etc. En weetje, ik vind chips heerlijk en eet op een goede emo avond zo een zak leeg! En ik weeg 52 kilo dus nee ik vreet me niet vol. Lekker boeiend!

Zo.. dat ben ik kwijt.

Ontopic. Ik vind dat je met een traktatie idd wel een beetje na kan denken. Beetje zoetigheid mag wel maar kindjes vinden bijvoorbeeld van die bladerdeegrolletjes met kaas erop net zo lekker(home made) of met een knakworstje er in of pannekoekjes of weet ik wat.. Dus waarom zou je? Moet ook eerlijk zeggen dat mijn oudste op peuterleeftijd echt geen snoep kreeg.. Vond pasta op brood al heel wat!

MAAR! Jaa er is een maar, elk jaar op onze verjaardagen is het wel feest! Op zijn verjaardag bepaalt hij de hele dag wat hij eet(ja oke, ik vul de kast whahaha:D) vanaf dat hij 2 was, mocht en mag hij echt veel lekkers die ene dag. Dus dat draait uit op ontbijten met broodje pasta en een stukje taart toe, chocomel met slagroom tussendoor, pannekoeken met kaas tussen de middag, smiddags zakje chips en nog een stukje taart(mama ik heb de hele taart op, whahaha jij wel schat) en 's avonds uiteraard pizza! Of iets in die strekking!! Al word mijn zoon tegenwoordig ook heel blij van een broodje brie met zongedroogde tomaatjes en rucola maar dat zal wel met mijn eetpatroon te maken hebben..

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Oh heerlijk patat! Hier eten we het standaard 1 keer in de week. Deden we bij ons thuis als kind ook. En ben nog steeds geen tientonner. ;)

Ik denk als je erg moeilijk doet over vet eten, snoep e.d. dat je echt kinderen krijgt die overal het snoep van een ander eten.

Nu niet meteen denken dat ik ze hier volprop etc.

Maar ik weet nog dat als ik thuis bij een vriendinnetje kwam met een "Zonnatura moeder" en we kregen rozijntjes dan dacht ik "laat maar".

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    jeetje tullip ik zie nog meer reacties van je..

Weet je haal mijn reactie ook gewoon weg. Ik ben een student want ik heb chips(EN EEN FRITUURPAN!), wat moet jij hier nog tussen de studenten en de friturende mensen, bah, vies volk! Zou snel een hoogopgeleidennietfriturendemensenforum opzoeken want dat tuig hier!!!

14. tulip

tulip Niet meer actief

eliesje, daar ben ik niet bang voor hoor. Mijn dochter krijgt genoeg, maar met mate. Ik zeg toch ook niet dat je een tientonner wordt door friet eten?? Ik weeg (niet zwanger) 51 kilo, dus ik kan een patatje best hebben, maar dan hoeft het toch niet, ik eet liever andere dingen. En af en toe smaakt een frietje mij prima.

kwabbernoot, je hoeft je reactie niet weg te halen, maar misschien zou je wel eens moeten beginnen met lezen. Want ik heb iets heel anders geschreven dan dat ik eenhoogopgeleidnietfriturendmens ben. Heb je mij ergens zien schrijven dat ik niet frituur???? En dat je een student bent als je chips eet??? Ik eet zelf ook chips, je moet goed lezen, en om je bloeddruk denken, schat ik zo.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oké, ontopic:
    Zo'n grote zak snoep zou ik aan mijn man geven, die eet het wel op. Kids krijgen een paar snoepjes en klaar.
    Waarom moeilijk doen? Gaan ze ook zeuren als ze langs de snoepschappen in de super lopen?

Offtopic: chips is toch lekker joh op een verjaardag. Niks 'studentikoos' of i.d. Komt inderdaad erg neerbuigend over. 95% van de mensen vinden dat ook 'echte hapjes'.
    Naast de komkommer, kaas, worst, gevulde eieren, augurkjes, gefrituurde hapjes.
    NONDEJU, ik krijg honger.

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh je hebt wel gelijk hoor, ik kom uit de boom. Pfft normaal ben ik een stuk genuanceerder maar het is echt one of those days vandaag!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Trouwens, ik ben heel slecht in trakteren. Ben totaal niet-creatief en maak dan ook altijd een fruit of kaas/komkommer/worst egel. :D
    Lekker makkelijk en gezond.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

leest mee met een zakje paprika chips achter de pc... grp grp grp....

19. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Hey das toevallig! Dat aten wij als avondeten vanavond.

Wij studeren namelijk allemaal aan de Leidsche Onderwijs Instelling. Beste aangeschreven universiteit van Nederland.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:D oh nee dan waren wij veeeeel verantwoorder. eigen gekochte aardappels bij de jumbo ( dus niet zelf gepoot) een pak spinazie ala creme ( dus niet uit eigen biologische moestuin) en een lekkere vette slavink! oja een plasje jus erover natuurlijk:cool:

pfff ik ga tv kijken wordt hier veel te melig.

Deel Deze Pagina