echt een meisje ? 2 weken geleden was het nog een jongen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door missymaaike, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Lijkt mij ook echt wel een meisje! Hoezo is de gyn er zo van overtuigd? Heeft hij/zij nog een keer gekeken?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    #22 missymaaike, 10 jul 2015
    Laatst bewerkt: 10 jul 2015
    nee zij heeft nog een keer gekeken, maar na deze echo kunnen we er echt niet meer omheen dat het een meid is .
    ze was al verbaast over de uitspraak van de gyn want rond dit termijn is het al zo goed te zien . en mocht ze het niet goed zien laat ze je standaard terug komen om te zorgen dat ze geen foute uitspraken doet.
    maar omdat de gyn zo overtuigd was vond ze het toch netjes om nog is te kijken ondanks dat ze wist dat het goed was.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik zou nog even voorzichtig zijn, want als je eenmaal een piemel hebt gezien zit ie er natuurlijk, maar het niet zien van een piemel betekent niet dat ie er niet is.
    Mijn oudste was met 23 weken nog een meisje, tijdens een pretecho. Pas met 30 weken zagen wij voor het eerst een piemel! Als ik de dvd van de pretecho terug kijk zie ik steeds drie streepjes, maar het is toch echt een jongen.
    Dus ik zou nog een keer na laten kijken.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ben net geweest en ze heeft van boven naar onder van links naar rechts eigenlijk op alle mogelijke manieren gekeken en er is echt geen piemeltje of balzak te zien.
    de gyn die overtuigt was dat het een jongetje was heeft dit gezegd terwijl het babytje zijn benen bij elkaar had en daarop tussen zag ze iets wits volgens haar het piemeltje .
    de echocopiste denkt dat zij de navelstreng tussen de benen heeft gezien .
    ik heb nu 2 keer duidelijk een meisje gezien dus vertrouw daar ergens wel op . mocht het bij de 20 weken echo toch een jongetje zijn dan zet ik wel alles op mp en ga ik blauw shoppen ;)

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja is ook, ik vind het ook een meisje kijken maar wilde je alleen mijn verhaal meegeven.

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik weet dat het kan , maar moet voor jullie bizar zijn geweest . hij heeft jullie goed voor de gek gehouden ;)

7. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Een meisje dus.. Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina