echt een meisje toch?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Juffie26, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Super duidelijke foto's dit keer! En 100% een meisje :D

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Daantje: Dank je wel :D hier groeit echt geen piemeltje meer aan!
    Dus nu kan ik gerust roze gaan shoppen, JOEHOE :D

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    lekker shoppen meid!!! dit wordt echt geen jongen meer hoor, al blijf je nog zo lang broeden. Heerlijk he die sale. je kunt met een gerust hart de hele meidenafdeling leeg kopen hoor. zo een echo had ik ook 5 jaar en 9 maand geleden en nu loopt hier al een hele dame rond van 5 jaar!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja heerlijk die sale Jamaila, ga morgen gelijk shoppen zeker weten.
    Weet ook inderdaad heel zeker dat dit geen jongen meer wordt.
    Je hoort wel eens dat ze het verkeerd zien, maar dit lijkt me erg duidelijk!
    Ik lig morgen bij de winkel voor de deur, aanhangwagen achter de auto en gaan haha

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Erg duidelijk een meid!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb net van mij zusje een super lief pakje gekregen, meisjespakje eerst dacht ik 'wat als het nu toch een jongen is?' maar de echoscopiste heeft me gisteren en vandaag zoooo duidelijk gezegd dat ik echt, echt, echt wel roze kan gaan winkelen zoveel ik wil.
    En ze doet het al 14 jaar dus ik ga er maar vanuit dat het klopt ze is super vastberaden en zei dat er geen pielemans meer aan zou groeien nu haha! Daar vertrouw ik op, en op de duidelijke meisjes foto!

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    HEEL duidelijk, gefeliciteerd!!

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je NathalieD, altijd weer fijn die extra bevestiging!
    Jullie ook een meisje, leuk!

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik wil(de) eigenlijk vandaag roze gaan shoppen, maar nog durf ik niet goed.....lees zoveel verhalen op internet dat ze een meisje vaak fout zien....maar dan zie ik die foto weer en staat toch echt nergens geen ronding van balzakje op of zo, streepje steekt niet uit....dit kan toch geen jongen zijn bij de 20 weken echo?

Zucht wordt zo moe van mezelf ;) :)
    Terwijl de echoscopiste zooooooo zeker en duidelijk was dat ik echt gerust kan gaan shoppen!

10. SeaShell

duidelijker als dát kan het noooit worden juffie

hier mijn zoontje bij 17+2

zie je geen verschil met jou echo? :p

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Probeer het toch maar te geloven, het is echt een meisje! Vertrouw op de deskundigheid van de echoscopiste. Als ze twijfel had gehad, had ze dat wel uitgesproken, maar als ze zo overtuigd is, ga er dan echt vanuit dat het een meisje is.

En trouwens, ik heb ook een aantal echo's waarop het geslacht van mijn jongens goed zichtbaar is en ik kan je verzekeren: die zien er niet zo uit als jouw echo's :D

Veel plezier met shoppen!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jaa..de tweede echo's zijn veel duidelijker! Zo zagen beide echo's van mijn kindjes eruit! En beide meisjes! ;)

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja inderdaad Daantje dat is een duidelijk verschil :$
    Maar steeds denk ik "mmm dat middelste streepje is wat dikker zal dat geen pielemans worden"
    Maare als ik de mijne met de jouwe vergelijk had die er wel aan moeten zitten nu, er is ook geen ronding van de balletjes te zien, zie je op jou foto ook zo mooi!
    Onze meid lag ook niet met de benen dubbel of dwars was precies goed.
    Die van jou is een echte jongen ja!

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je meiden!
    Ik stop met googlen ( heeeeel slecht weet het :))
    Je leest toch alleen maar die verhalen waarbij ze meisjes voor jongens aanzien, maar waarom staat er niet bij, dan zullen ze wel niet goed ervoor gelegen hebben of zo.....

15. SeaShell

dat middelste streepje is gewoon de clitoris , en de schaamlippen zijn sowieso erg gezwollen bij een meisje :D dat word echt geen jongen meer. ons manneke had op 17 weken zo'n duidelijke piemel en balzak zoals je kon zien, dat was niet te missen. Nu zwanger van een meisje en herken idd je twijfel. om een piemel kun je niet omheen, dat worden never nooit schaamlippen meer, maar meisjesmama's twijfelen sowieso meer, herken het zelf ook.

Maar jou echofoto is echt super super duidelijk, geen twijfel over mogelijk

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaaa en nu zeg ik ook koop maar lekker roze 10000% een meisje helemaal goed te zien helemaal gaaf en superlief dat je terug mocht komen, dat zijn echt echobureaus met een hart;););)

gefeliciteerd met jullie dochter ;)

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je mam van 5 :)
    Ja is echt een super lieve meid die van echobureau!
    En ze was zo,zo,zo zeker en zei nog toen ik ging 'enne lekker gaan shoppen hè is geen probleem haha'
    Sta nu op het punt te vertrekken ;)

Liefs Juffie

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahaha ga jij maar los met je roze hoor ik heb 4 van dat soort echo's hier rondlopen en allemaal meisjes dus hop naar de roze afdeling ;);) dit word 100000% geen knul meer :):)

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mama van 5: :D :D :D onder dat percentage kan ik niet meer uit haha :D

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik heb dus precies hetzelfde probleem, ik ben ook bang dat het uiteindelijk toch een jongen zal zijn of dat ze het verkeerd heeft gezien. Omdat de kleine niet heel erg wilde mee werken.

Zo zag mijn foto eruit bij de echo met 17 weken

Deel Deze Pagina