Afgelopen Vrijdag hebben we de pretecho gehad met geslachtsbepaling. Deze dag had ik eerst school en in de avond hadden we een afspraak voor de echo. De hele dag was ik zo zenuwachtig ik kon nergens anders meer aan denken . In de avond was het zover, De meeste dachten dat we een meisje zouden krijgen, zoveel mensen zeiden het dat ik het zelf ook bijna ging geloven. Nou we hebben op de pretecho gezien dat we dus een jongentje in Oktober zullen krijgen We zijn enorm blij met dit mooie nieuws en kunnen echt niet wachten! Zelf vindt ik het ook een leuk idee dat mochten we in de toekomst nog een meid er bij krijgen deze dan een grote broer zal hebben die haar wel zal beschermen samen met Papa Aankomende donderdag hebben we de 20 weken echo, maar dat er iets met de kleine zal zijn ben ik niet bang voor ook omdat de gene die onze echo afgelopen vrijdag heeft gedaan ook in het ziekenhuis werkt en overal volle verstand van heeft en vertelde ons ook dat alles er goed uitzag. We hebben er weer zin in om ons mooie knulletje donderdag te bekijken
Super leuk!! Grappig dat iedereen dacht dat het een meisje werd.. hier in dezelfde positie.. iedereen denkt dat het een meisje word haha.. Maar wij willen het pas weten na de bevalling..
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Kan zelf ook niet wachten tot we erachter komen wat het gaat worden Bij ons denkt ook echt iedereen dat het een meisje zal worden, ik als enige denk toch echt een jongen.. we gaan het zien!
Hier donderdagvond geslachtsbepaling. Hier zeggen ze allemaal een jongen. Mijn voorgevoel zei een meisje maar weet het nu echt niet meer. Was het al maar donderdag, kan bijna niet meer wachten Gefeliciteerd met jullie zoon
En wat mogen jullie verwachten ?? Ik zie reacties staan dat sommige deze week te horen krijgen of ze een jongen of meisje mogen krijgen.. Ik ben nieuwsgierig
hallo, gisteren geweest voor geslachtsbepaling, maar beebje lag met hoofd omhoog dus was er eigenlijk niet zoveel te zien ze heeft toch voorzichtig een prognose gedaan en ze geeft ons 80% voor een meisje! waren er nog waar heb kindje met de voeten naar beneden lagen?
helemaal leuk een jongetje!!! zeker de beschermer van een misschien toekomstige zusje, geniet nog lekker van je zwangerschap