Hoi allemaal, Ik heb vandaag een extra echo gehad bij de verloskundige, echt maar even een korte om mij gerust te stellen. Na nog geen 5 seconden vraagt ze of ik wil weten wat het wordt. Ik dus: ja graag. En hup zegt ze me dat het een jongetje is En dit zonder "van bovenaf"/pottyshot te hebben gekeken. Is dit dan betrouwbaar vraag ik me af? Is het mogelijk om het gewoon zo al te zien van de zijkant? Ikzelf keek mee maar heb geen geslachtsdelen ofzo kunnen ontdekken, wat op zich niet raar is want ben geen expert natuurlijk. Wat denken jullie? Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?
Hier met 16 weken de echo gehad, ook niet van onder of boven. Ukje wilde eerst niet draaien, en na 10 minuten porren draaide ze eindelijk, met dr rugje naar mijn rug.. en dr beentjes wijd open.. dus ik denk dat ze het ook wel anders kunnen zien.
Als ze het niet zeker weten mogen ze het eigenlijk niet zeggen!! Dus denk dat ze het wek gezien heeft!!
ik zag het zelf al vanaf de zijkant en vroeg de gyn of ze wilde kijken en idd had het goed gezien maar kan ook navelstreng zijn dus zou er pas vanuit gaan als je potty shot heb gehad
Ik zag meteen met de geslachtsbepaling dat het een jongen was, direct nadat de echokop erop stond. Hier met 16 weken, kon niet missen! Zonder potty trouwens. Denk wel dat ze het dus goed gezien heeft. Leuk hoor!
Wat ik alleen beetje raar vind als de verloskundige het denkt te zien..waarom had ze niet even van onderen gekeken?