verloskundige ziet geslacht 15 weken zonder pottyshot? Kan dit?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door LA85, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een extra echo gehad bij de verloskundige, echt maar even een korte om mij gerust te stellen. Na nog geen 5 seconden vraagt ze of ik wil weten wat het wordt. Ik dus: ja graag.
    En hup zegt ze me dat het een jongetje is :D En dit zonder "van bovenaf"/pottyshot te hebben gekeken.

Is dit dan betrouwbaar vraag ik me af? Is het mogelijk om het gewoon zo al te zien van de zijkant? :( Ikzelf keek mee maar heb geen geslachtsdelen ofzo kunnen ontdekken, wat op zich niet raar is want ben geen expert natuurlijk.

Wat denken jullie? Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Hier met 16 weken de echo gehad, ook niet van onder of boven.
    Ukje wilde eerst niet draaien, en na 10 minuten porren draaide ze eindelijk, met dr rugje naar mijn rug.. en dr beentjes wijd open..

dus ik denk dat ze het ook wel anders kunnen zien.;)

3. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Als ze het niet zeker weten mogen ze het eigenlijk niet zeggen!! Dus denk dat ze het wek gezien heeft!!

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ik zag het zelf al vanaf de zijkant en vroeg de gyn of ze wilde kijken en idd had het goed gezien

maar kan ook navelstreng zijn dus zou er pas vanuit gaan als je potty shot heb gehad

5. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik zag meteen met de geslachtsbepaling dat het een jongen was, direct nadat de echokop erop stond. Hier met 16 weken, kon niet missen! Zonder potty trouwens. Denk wel dat ze het dus goed gezien heeft. Leuk hoor!

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Wat ik alleen beetje raar vind als de verloskundige het denkt te zien..waarom had ze niet even van onderen gekeken?

Deel Deze Pagina