Goeden morgen dames alles goed met iedereen.... wat is de beste houding voor te slapen.. of maakt het niet uit.. ik merk wel als ik op rechts lig dan heb ik nergens geen last van maar zodra ik op links ga liggen dan voelt mijn buik niet fijn aan, en krijg ik soms ook een steek met ademen iemand ening iedee of ervaring
Hai, Alles goed, dank je Ik tob daar ook een beetje mee moet ik zeggen... ik lig het lekkerst op mijn rug maar dat ga je na een tijd ook voelen zeg maar. Ik probeer het wat af te wisselen.
ook hier alles goed! met jou ook?! grappig jij bent net zo ver als ik! ik sliep voorheen altijd op mijn rechter zij , nu op mijn linker.... rug niet zo en buik al helemaal niet!
Hier ook alles goed, bij jou ook? Ik sliep vaak op me rug, of rechterzij, links ging niet omdat ik dan vaak last van m'n maag kreeg.
ja met mij gaat gelukkig ook alles goed ik kan ook hellemaal niet op me linkerkant slapen. de kleine schopt en beweegt ook het meeste aan de rechterkant meschien zit ie daar ook het fijnst.. hahah ja moontje we zijn even ver grappig
Ik heb eens van mijn fysiotherapeute gehoord dat het het beste is als je op je linkerzij ligt. Waarom weet ik niet meer....? 14w6d
Goedemorgen Hier ook alles goed! Ik geloof dat je het beste op je linkerkant kan slapen. Dit zorgt voor de beste bloedsomloop bij de baby en voor jezelf. Als je er last van krijgt zou ik gewoon anders gaan liggen maar bij mij gaat dit voorlopig goed. Ik slaap ook met een zwangerschapskussen en dat is echt DE uitvinding van de eeuw. Als je die nog niet hebt zou ik daar naar kijken. Ik kan nu elke nacht gelijk mijn draai vinden met dat kussen. Succes
De beste houding is de houding waarin jij kan slapen! Links, rechts, op je rug, op je buik het maakt eigenlijk niet zoveel uit... als jij maar lekker kan liggen! Voor sommige helpt een voedingskussen, voor andere gewone kussens en weer andere hebben niets nodig en liggen bijvoorbeeld nog op hun buik (hoe ze dat doen, geen idee maar het kan).
heb gelezen en laten vertellen , als je op je linkerzij ligt het beste is.. is voor de doorbloeding van de placenta.. ! maar zekrs niet op je buik en rug liggen.. probeer wel zo veel op links te liggen maar zelf ben ik al een draaier met slapen.. lukt niet altijd ..
Ze worden ook wel voedingskussens genoemd (oja niet die van de HEMA kopen, die is waardeloos). Je kan er lekker op liggen, tegen aan liggen en later gebruiken als hulpmiddel bij het voeden.
De functie is dat je hem naast je legt en dan vervolgens met je been eroverheen kan slapen. Dat ligt echt heeeeerlijk. Ze hebben ook goedkope versies bij de hema geloof ik maar deze zijn minder stevig en ik vind die echt veel minder lekker. Na de bevalling kan je het kussen ook gebruiken om te voeden!
Aha! Zo werkt zo'n ding dus! Maar ligt zo'n kussen niet enorm in de weg als je em mee naar bed neemt?
Tja je krijgt er niet meer ruimte door maar ik slaap met dat kussen veel rustiger dus ook minder draaien. Dan maakt het niet zo uit dat je iets minder ruimte hebt. En anders gewoon je kont bij je vent gooien
Ik sliep aldoor op mijn linkerzij, maar kan de laatste nachten helemaal mijn draai niet vinden..... Ik heb dat voedingskussen van de hema en ik vind het super vooral onder mijn buik en tussen knieen...
Ah joh, kick gewoon die vent van je uit bed... die heeft z'n werk al gedaan..hahahaahh.. Nee inderdaad het neemt wat ruimte in beslag maar je gaat er vaak wel rustiger van slapen. Die van mij heet BOB en mijn man klaagt er altijd over dat BOB alle ruimte inneemt en dat hij zijn bed moet delen met BOB! Erg grappig
ik lig gewoon nog steeds op me buik teslapen dat is voor mij de lekkerste houding wel nu met voedingskussen erbij maar het gaat uitstekend