Hey meiden, Ik ben bijna 25 (m'n vriend 31) en zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden... (vorig jaar februari officieel begonnen met de eerste ronde, maar stiekem daarvoor al 3 maanden onveilig)... maar helaas nog zonder resultaat. Nu heb ik a.s. donderdag 11 februari een afspraak bij de HA, voor een doorverwijzing naar de gyn. Toch wel spannend, wat kunnen we verwachten?! Nog meer meiden die binnenkort naar de HA (willen) gaan, of er net geweest zijn? Liefs Serendipity
Hi Serendipity, zit in bijna hetzelfde schuitje, ben wel al wat ouder, mijn man en ik zijn beide 37 en zijn al meer dan een jaar zelf bezig, maar ook nog steeds zonder resultaat. Ik had deze ronde echt goede hoop, maar helaas vandaag weer ongesteld geworden. Ik heb een heel regelmatige cyclus elke 28 dagen, en vrees dus ook dat ik een afspraak met de HA moet maken voor een doorverwijzing. Kijk daar best tegen op..... Morgen toch maar bellen, vrees ik, dus kan je helaas niet vertellen wat je kan verwachten, maar wil je alvast heel veel succes wensen en hopelijk ben je snel zwanger. Groetjes, Catt
Hoi Catt, Ook al ben je wat ouder, we zitten helaas in hetzelfde schuitje!! Ook al kan je me niks vertellen over wat me te wachten staat, misschien kunnen we elkaar wel op de hoogte houden en gedachtes en zorgen delen? Heb je toevallig al gebeld naar de ha?? Ik moet morgen en vind het best wel een beetje spannend, heb echt geen idee wat me te wachten staat! En als ik zo verder ga lezen op het forum heb ik ook echt het idee dat ik nog nergens wat van snap. Waar zie jij vooral tegen op als ik vragen mag? Ik vooral op een eventuele slechte uitslag, dat we misschien niet op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden... maar heb nog hoop, in ronde 3 heb ik een vmk gehad, dus geloof wel dat we zwanger kunnen worden. Owja trouwens... ik wil je niet onnodig ongerust maken ofzo hoor, maar in de papieren die ik laatst van de ha heb gekregen, stond in dat vanaf 36 jaar ze al een doorverwijzing geven vanaf een half jaar klussen. Dus dan bel je iig niet voor niets Laat je me weten hoe het verder gaat? Liefs Serendipity