Na 8 rondes mag ik dan ook eindelijk zeggen dat ik ZWANGER ben Dit wordt mijn 2de zwangerschap heb al een zoon van 7 jaar hij weet het nog niet en dat hou ik ook nog ff zo. mijn vriend moet ik het vanaaf nog gaan vertellen Loop de hele dag met een smile denk ik op me gezicht hahahaha
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap je heb vroeg posi getest geloof ik haha geniet er maar lekker van xx
Hey minkep, Gefeliciteerd! Maar even omdat ik nieuwsgierig ben....heb jij zo`n korte cyclus dan?Omdat je al weet dat je zwanger bent! Altijd prettig natuurlijk! groetjes eertje
Minkep jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap ik dacht dat ik al vroeg was met 3w en 6dgn maar jij bent pas 3w en 1dag sow wat voor test heb jij gebruikt?
Hey, heb je volgens mij wel eens gezien in wat NOD forums.....of niet? Gefeliciteerd meid, wauw! Hoef zeker niet te vragen hoe je vriend gisteravond reageerde?
Klopt inderdaad zit ook in de nodforums me vriend had alleen een hele brede smile op zijn gezicht hahahaha
Hé Nadine, eindelijk dan! Een tijdje hebben we redelijk samen gelopen bij het Nodgedeelte, maar uiteindelijk kreeg jij een kortere cyclus en ik juist een langere. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Ben je nog net een septembermama of wordt je de eerste oktobermama?