dank jullie!!!! Genieten doe ik nu helemaal!!! Nu durf ik ook pfffff niet normaal besef het nog niet...
Ooo cindey wat een geluk!! hopelijk blijft het ook lekker goed gaan nu! blij voor je dat je echo hebt gehad? mootje
ooh wat goed..!! indd een wonder !! kom je nu weer bij de sept mamma's ?? ik denk dat die het ook wel leuk vinden om te horen ( lezen )
hey cindy, wat ontzettend fijn om te lezen dat het toch goed gaat. je had dus toch niet voor niks laat positief getest. en je kon vorige echo ook eigenlijk nog niet een kloppend hartje zien. Ik ben echt heel blij voor je dat alles goed gaat. Wat moeilijk dat je de hele week zo in spanning hebt gezeten.. ga er maar lekker van genieten al kan ik me voorstellen dat dat nog even heel onwerkelijk is..
ja dank je maar dit had de gyn moeten weten allemaal.... Ja het dringt nog niet zo door maar komt wel...volgende week woensdag weer echo en dan zal het wel gaan doordringen denk ik!!
ja zo raak je wel een beetje het vertrouwen in de gyn kwijt lijkt me.. wat voor reactie had de gyn ? dan hebben ze de vorige keer ook niet goed gemeten als ze toen 7w en 5dg zeiden toch?
ja het was niet de gyn zelf die de echo had gemaakt.... Ze was zelf ook een beetje verwonderd.....die mevrouw de vorige keer die de echo had gemaakt heeft echt niet goed gemeten nee...zij ging puur uit van mijn cyclus en concludeerde toen dat er een hartje moest kloppen..en dus dat ik 7,5 week was nee dat klopt voor geen meter ben ik nu geeneens. Deze echo vandaag heeft dus idd de gyn gemaakt maar zij had volgens mij meer zoiets van het hartje klopt dus is het toch goed... Dank je Belin...