echt een wonder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey cindy

Onwijs gaaf, gefeliciteerd zeg maar goed dat je niet gelijk bent gecurreteerd zeg.
    Nou geniet er lekker van he :D indd echt een wondertje

Groetjes Bertine

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

wauw Cindy :D echt super gefeliciteerd!

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    owh cindy wat een geluk!!! We dachten ongeveer gelijk op te lopen, maar je bent gewoon wat minder ver geweest dan gedacht! Jeetje wat een bizarre situatie!
    Heel erg gefeliciteerd!!!!!!! Enjoy!

4. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Cindy ook hier nog een keer GEFELICITEERD meid!

6. Alita

Alita Niet meer actief

dank je dames

@Marywoods je wie weet is het volgende week weer anders....hihi

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wie weet zijn het er volgende week 2 :p

Geintje natuurlijk.. Maar ohhh wat een geweldig nieuws Cindy.. Kan er maar niet over uit.. Super!! Zal wel een hele raar gevoel zijn nu bij jullie thuis he!

8. Alita

Alita Niet meer actief

dankje amigo!!! hahaha ja wie weet!! ik sta nergens van te kijken meer hoor!

Ja het is vreemd hoor!! Eerst moet je wennen aan het idee ik krijg een mk en wanneer en wat ga ik voelen en waarom enz...
    en nu!!! Is het gewoon in orde, mijn vriend was in eerste instantie boos op de hele situatie...och germ!!!

Nu zijn we blij maar toch ook wel onzeker maar komt goed volgende week weer een echo!!

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi Cindy,

geniet van het blije gevoel!
    Ik had bijna hetzelfde als jij.
    Bloedverlies met 7 wk dag voor kerst.
    Zelfde dag kon ik terecht bij een echobureau.
    Daar zei de echomevrouw dat ze alleen maar twee lege zakjes zag dus dat dat voor deze termijn zeker niet goed was.
    Ze ging overleggen met de gynaecoloog omdat ze niet goed wist wat de twee zakjes waren.
    Ze zei dat ze dacht dat het een tweeling was geweest die elkaar had geparasiteerd???
    Anyway, we moesten maar de miskraam afwachten.

Dinsdag na kerst konden we terecht bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een curretage omdat ik nog steeds ontzettend misselijk was.
    Die maakte voor de zekerheid nog een echo en toen was er een kindje met kloppend hartje te zien passend bij de termijn!

Twee weken later heeft een andere gynaecoloog nog eens beter gekeken wat de eerste echomevrouw nou gezien had.
    Ze bleek een hormoonblaasje en een cyste op de eierstok gezien te hebben! Die zaten er namelijk gewoon nog.
    Ze vertelde dat dat een veel gemaakte fout was bij vroege echo's.
    Als je de staaf te ver naar binnen schuift dan zie je als eerste de eierstokken. De baarmoeder zit veel minder ver.
    Logisch dat je dan geen kloppend hartje ziet!

Kan dus met je mee genieten maar ben net als je man ook boos!

10. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    Cindy en mamadaisy, wat een verhaal van jullie zeg!
    Word je ecth even alle kanten op geslingerd! maar gelukkig wel positief uiteindelijk! Gefeliciteerd!!!

11. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    zo gefeliciteerd meis geniet nu maar lekker van je zw schap!!

12. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    prachtig meid! Geniet ervan!

13. Alita

Alita Niet meer actief

dank je dames!!!

@Mamadaisy ja het had niet gevhoeven want als ze nu eens naar mijn cyclussen hadden gevraagd en hoelang we al met de pil gestopt waren enz was dit allemaal niet nodig geweest.
    Er is gewoon helemaal geen intresse in ons getoond. Ze agen ons de eerste keer en hebben negens naar gevraagd is toch raar!!
    Maar hebben jullie er nog iets van gezegd?

14. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    #54 Mamadaisy, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
    Ja, wij hebben naar het echobureau gebeld met het verhaal dat we toch een goede echo hadden voor de "curretage".
    De gynaecoloog die verbonden is met dat bureau had het over statistieken over dat met die zwangerschapsduur echt een hartje te zien moet zijn etc.
    En dat ze daarom dachten dat het niet goed was.
    Ik vraag me af of hij zelf de echo wel gezien heeft?
    Een gynaecoloog zou toch moeten zien dat er verschil is tussen een vruchtzak en een cyste?
    Ik twijfel nog of ik actie zal ondernemen.
    Bij de termijnecho van vorige week heeft onze eigen echomevrouw op het filmpje nog een keer de "vruchtzakjes" opgezocht dus ik heb het bewijs op dvd.
    Ze zitten er namelijk gewoon nog. In mijn eierstok....

Maar ook een gezond kindje van 13 weken met een kloppend hartje waar het hoort, namelijk in de baarmoeder.

15. Alita

Alita Niet meer actief

Wij gaan er wel over praten volgende week maar vraag me af of het ze iets intereseerd!!

Aks ze bij ons moeite hadden gedaan om te vragen hoe de cyclussen waren en ik had verteld dat ik pas bij 9 dgen overtijd positief had getest hadden ze me kunnen vertellen dat het te vroeg kon zijn voor het hartje te zien ipv er maar vanuit te gaan dat het niet goed zat!!! We zijn mensen en geen nummers maar zo voel ik me nu en deze mensen moeten mij en mijn kindje goed in de gaten gaan houden?

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wat een geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD!!!

Deel Deze Pagina