DAMES IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRR.IK KAN HET NIET GELOVEN ECHT NIET jullie kennen mij vast nog wel ik had 6 IUI behandelingen achter de rug en over 2 maanden gingen we starten met IVF. Maar we zijn precies na 2 jaar en 26 rondes proberen toch SPONTAAN zwanger geworden.Dit is echt een wonderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Ik heb vandaag 2 testen gedaan.Eentje is van kruidvat en de andere is van Cleaurblue.Die van gisteren was niet zo duidelijk 1 dag voor NOD,maar zie nu mijn fotoalbum.HIHIHIHI ik ben zo blij en zo dolgelukkig dat het ons toch spontaan gelukt is en terwijl ik in die 2 jaar nog nooit zwanger geweest ben.Ik wens jullie allemaal succes en hoop dat jullie allemaal mij mogen volgen.Ik ga nu lekker genieten van mijn zwangerschap en aan de hele familie vertellen .... P.S. Wordt die teststreep bij de kruidvat test donkerder of is dit gewoon normaal dat die lichter blijft dan de andere?groetjes __________________
Van harte gefeliciteerd, met dit wondertje. Geniet maar inderdaad want die 9 maanden zijn echt zo om!
SUPER GEFELICITEERD! Het is je super gegund!!!!! Je vraag kan ik niet beantwoorden aangezien ik zelf nog nooit een positieve test heb gehap
gefeliciteerddddddddddddd dit zijn mijn kv testen de bovenste is ook licht en dat was met 3wk en 5 dagen geniet ervan
Dankjullie wel allemaal voor jullie lieve berichten.Ja dames geef nooit de moed op nooitttttttttttttt....