Ja, waarvan de vader drugs krijgt en later terugziet wat hij allemaal gedaan heeft, zeg maar.... een zeer verontrustende film, vond ik. Ik kan hem, nu ik moeder ben, ook niet meer kijken.
Mijn eerste horrorfilm was The Ghost ship hihi misschien is het wat? Ytest je bent hier niet weg te slaan he haha. Bedankt allemaal voor de goede suggesties nooit geweten dat hier allemaal van die horrorliefhebbers zaten Ja dat onrustige gevoel herken ik wel, kinderen/baby's die slachtoffer worden kan ik niet tegen. Zelfs in the Hangover met die huilende baby kon ik al niet tegen haha. Nu nog even opzoek naar een goede site waar ik ze kan dow.nloaden.
Ik had dat bij the human centipede 2, daar komt een zwangere vrouw in voor en toen ik deze film voor het eerst keek was ik zelf ook zwanger. Heb m toen afgezet. Kon echt niet verder kijken. Heb m later wel nog opnieuw gekeken en toen wel helemaal.
Ik vergeet 1408, niet echt eng weer, maar wel een onderhoudende film. Ik heb beide eindvarianten gezien.
Nou ja, bij het ene einde leeft hij nog en is hij uit die kamer gekomen en bij de andere variant is hij spoorloos verdwenen en is hij alleen nog op de opname te horen.
Ik zie ook liever een enge geestenfilm dan een bloederige actiefilm dus ja ik dacht ik blijf ff hangen
The Skeleton Key Edit: ik moet eens verder lezen voor ik reageer Verder kon ik vroeger álles kijken (behalve Saw, want daar wordt in gekotst). Sinds een paar jaar schijt ik overal van in mijn broek haha. De laatste die ik gekeken heb was Paranormal Activity 1.. Dat werd voor mij te echt. Ben er echt dagen mee bezig geweest, en dan vooral op het moment als ik 's nachts moest plassen of in het donker de vuilnisbak nog even buiten ging zetten..
Dan moet je The Diary of Ellen Rimbauer ook kijken, die gaat dan weer wat dieper in op het verhaal. Had ooit alle.films van King.....helaas bij mijn ex achtergebleven
Het is al eerder genoemd maar de japanners kunnen er ook echt wat van,mijn god.. Ringu idd maar de topper :JU-ON Die is eng.......
Ooohh goed topic ik ben gek op horror films! Saw vind ik trouwens eerder grappig dan eng iig weer genoeg inspiratie voor een horror night!
Arghhhh Ju-on ook inderdaad.. Dat is toch die ene die de trap afkruipt enzo? Ik zat al te denken wat daar nou de titel ook alweer van was.. Brrrrr
One Missed Call vond ik ook best griezelig.. Kom er alleen net achter dat ik deel 3 heb gezien, wist helemaal niet dat er meerdere delen waren en heb die dus als losse film gekeken.. Hmmm (Hier ook weer de Japanse versie trouwens.. )