Hey Jeem, Wat fijn voor je dat je een posi mail terug hebt gehad! Ik hoop voor je dat je in dat gesprek kunt zeggen wat je van tevoren wilde zeggen. Denk er even goed over na, overlaad hem niet met vragen in dat gesprek, want zoals je uit de mail al kon opmerken, hij vindt het blijkbaar nogal overweldigend, dat plotselinge contact. Maar wat goed zeg! Doe het maar lekker rustig aan en zorg maar fijn dat die vriendin de krampen kan krijgen ( daar bedoel ik mee, dat het niet weer fout loopt door toedoen van haar ) Succes!!
Thanks meiden!! Ik ben echt blij en hoop dat dit een goed begin voor ons mag zijn Ik heb besloten om onze "eerste" ontmoeting niet gelijk als vragen dag te laten verlopen en gewoon een leuke gezellige dag van te maken.. En zo eerst beginnen en later een goed gesprek aan te gaan denk dat dit beter is voor ons beide
Ik lees het nu pas! Maar jee heftig zeg! Maar wat SUPER fijn voor je dat hij je wilt zien ! En je een kans geeft op die manier! Ik hoop dat het opiets moois uit draait!!!!
Misschien heeft je vader inderdaad het gevoel dat je hem niet echt wilt zien, je hebt immers al een paar keer het contakt verbroken. Ik kan me voorstellen dat hij er over na moet denken, misschien wil hij niet dat het contakt over een een tijdje weer verbroken word. Misschien kwam je mail ook erg onverwacht en heeft hij tijd nodig om te bedenken wat hij graag wil en wat hij verwacht. Hij heeft in ieder geval de moeite genomen om even te reageren, al was het niet wat jij ervan verwachtte. Vraagje (misschien heb je dat in de pagina's hiervoor ook al gezegd maar heb niet alle reacties gelezen): Heeft je vader nog steeds diezelfde vriendin?
Ja die heeft hij nog steeds.. Maar t maakt allemaal niet meer uit want as zondag ga ik bij hem langs ( zie mijn reactie op pag. 2 )