Ok hier gaan we, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een normale cyclus van 28 dagen. Foto 1: ovutest van CD7 (10/11) Foto 2: rijtje van 10/11 tot en met 13/11 Foto 3: rijtje van 10/11 tot en met 16/11 (laatste net gedaan en voor 5min getrokken) Foto 4: onderste net gedaan maar NA 5min 11/11 ovupijn gehad 13/11 precies ook wat maar niet echt zoals normaal vanaf 13/11 erg moe 16/11 steekjes in onderbuik links rechts, breus gevoel onderbuik en erg gevoelig, soms misselijk geen zin in eten, maagzuur en vorige nacht erg duizelig. Zou mijn eisprong al geweest zijn en wanneer? Of komt die nog?
Jeetje wat een boel donkere testjes! Ik heb ze ook sinds gisteren maar bij mij kleuren ze echt niet zo heftig. Als ik het zou moeten zeggen zou ik inderdaad denken dat je ei de 11e al is geweest (die is echt knal). Maar goed... O ja, deze testjes zijn toch de extra gevoelige van sensitest? Kan het zijn dat jouw lichaam behoorlijk wat LH-hormoon aanmaakt en dat je dan juist de minder gevoelige (normale) testjes beter kunt gebruiken? Ik roep maar iets. Want: jeetje ! Je kunt niet zwanger zijn?
tempen doe ik niet moest mijn ei de 11de zijn geweest zou ik nu zwanger kunnen zijn maar had op de 10de nog een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
Foto 1 is knal en echt positief. Foto 4 lijkt me ook positief. Maar vind foto 1 echt overduidelijk. Dan zou je ei op/rond dag 9 gesprongen zijn. Als je om de dag klust dan mis je je ei nooit. Wanneer is je nod?
ja goei vraag hehe! normaal gezien ergens begin december. maar als mijn ei dag 9 al zou geweest zijn is het misschien vroeger? als ik op de opgedroogde kijk zijn de eerste twee in heel de rij ook de duidelijkste nog.
Ik vind die eerste ook echt knal, maar waarom zijn alle testjes die je daarna hebt gedaan ook (bijna) positief? Een vraag waar we allemaal mee zitten haha! Tempen doe ik ook, maar daar word ik op het moment ook niet veel wijzier van
ja he die eerste was echt direct knal, nog voor de 5 min. direct met doorlopen was hij heel duidelijk. ben echt nieuwsgierig wat dit gaat brengen en hoop ook dat mijn eitje toen was want dan hebben we veel geklusd ook. deze week is het echt moeilijk omdat mannetje met de nachtdienst staat.
Jeetje, ik snap dat je even het spoor bijster bent als je dit hebt ja. Ik vind foto 1 ook de duidelijkste maar al die testjes erna geven toch ook echt een vrij donkere streep. Jeetje.. wat verwarrend zeg. Hopelijk heb je snel duidelijlheid!!
hehe erg is dat he. ik kan er geen pijl op trekken. heb wel wat kwaaltjes maarja waar horen ze bij he? gisteren erg breuze buik, erg gevoelig en steken links en recht. sinds gisteren ook zeurende hoofdpijn, al dagen MOE, gisteren moest ik geen eten hebben was echt misselijk. mijn tepels zijn ook een stuk gevoeliger vandaag dan anders. erg vochtig onderaan en donkere urine.
oh ja en met momenten erg koud en dan iets erna een zweetuitbarsting hehe. om dan daarna terug koud te hebben.
Dit was bij mij drie keer HET teken zwanger te zijn!! De eerste positieve ovu test, welke datum was dat? Dan kun ie je nod uitrekenen?
ik heb even wat ongezocht over mijn vorige zwangerschap en daar had ik het een week voor NOD ook erg koud met momenten. tis een andere koud van gewoon koud hebben precies. kan het moeilijk uitleggen, zit meer binnenin precies.