Meiden, wat denken jullie......? Ik durf niet te veel te hopen. Ben in mei 2009 gestopt met de pil en nooit ongesteld geworden. Mijn lichaam maakt zelf geen eisprong. Zwangerschap van zoonlief is voort gekomen uit clomid gebruik. Dat was toen met ronde 1 meteen raak...... Het lijkt er alleen op dat ik nu toch misschien zelf een eisprong heb..... Had woensdag en donderdag al wat lichte steekjes rond mijn eierstokken, tijdens het vrijen ineens een enorme pijnscheut daar en net plofte ik op de bank en net zo'n pijnscheut... Zoals ik al zei, ik durf niet te hopen... wat denken jullie?
Ik ben zelf niet zo goed met ovu testjes.. maar in mijn ogen ziet hij er toch aardig positief uit hoor.
( sorry, even een klein puntje.. Weet niet of je ook pco hebt? Maar n dat geval zeggen ovutesten niet altijd iets. Ik heb zo vaak positieve testen gehad zonder eisprong. Maar... Na de bevalling van nr 2 lijk ik toch een spontane cyclus te hebben, engggggg ik hoop het heel erg voor je!)
Heb ik ook vaker gehoord dat het na de bevalling vaak veranderd, zou super zijn als jullie spontaan een eisprong hebben
Taliaa: Tja, pco. Toen de gyn een inwendige echo maakte in oktober zag hij wel eiblaasjes en noemde hij heel kort pco waarop ik vroeg of ik dat dan heb? Hij zei van niet! heb wel een dag of 3 allemaal steken gevoeld rond mijn eierstokken en wat pijn tijdens het klussen....?!? Ik ga sowieso morgen even het zkh bellen. Met clomid zou ik op cd 23 ong bloed moeten laten prikken op progestron. Ga vragen of ik dat nu ook mag en wanneer dat dan zou kunnen... Ben benieuwd! Ik vind het zoooo spannend!
Aaaaaah ik doe met je mee! Ik heb wel PCO en waarschijnlijk ook niet eerder een eisprong van mezelf gehad... Iig vanaf mei niet meer. Van de week ineens vruchtbaar slijm, dat had ik nog nooit gezien! Dus begonnen met tempen (en klussen natuurlijk), en ja hoor, vanmorgen was mijn temp omhoog! Waarschijnlijk ineens een eisprong van mezelf, wie had dat gedacht? Het kan dus absoluut! Maar wat iemand hier zegt over die ovutestjes is ook waar, bij mij zijn ze echt regelmatig knal knal knalpositief geweest maar dan had ik toch echt geen eisprong!
@Zussie: Maar toen ze wel posi waren maar je geen eisprong had, had je toen ook geen andere klachten? Pijntjes e.d.? Ik heb niet zo op vruchtbaarslijm gelat heb helaas altijd redelijk last van afscheiding dus dat was onbegonnen werk.....
Ik had ook pco, ben door vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger geworden van Eva. Na de bevalling werd ik zelf ongesteld en ben toen 2 keer in de 3e ronde zwanger geraakt (1x miskraam en 1x Lisa ). Dus het kan prima en je hoort het eigenlijk best vaak.
@ Sukke: ik heb heel vaak krampjes en pijntjes gehad waardoor ik dacht een ei te hebben. Vaak waren mijn ovutesten dan ook donker, maar dat zijn ze dus bijna altijd. Maar heb van juni-september mijn temp dagelijks bijgehouden en nooit een eitje gevonden. Door de gyn is het in september ook bevestigd, dat ik al een hele tijd geen ei meer heb gehad. Een keer heb ik zelfs 4 dagen achter elkaar knalpositieve ovutesten gehad, en een paar dagen daarna werd ik ineens ongi. Klopte ook niks van. Nu had ik van de week vruchtbaar slijm. Dat had ik nog nooit eerder gehad, en ik hoefde er niet eens speciale aandacht voor te hebben, ik kon er gewoon echt niet omheen. Ik zag het en dacht meteen 'dit is dus wat ze bedoelen'. Ben toen meteen weer begonnen met tempen, en doordat ik dat al ruim 3 maanden gedaan heb weet ik wel hoe hoog ik zit als ik geen ei heb. En vanmorgen was hij ineens een stuk omhoog. Zo hoog is hij maar 1 keer eerder geweest, en dat was toen ik progesteron slikte om een ongi op te wekken. Dus nu op de wachtbank! Hoop heel erg voor jou dat het wel wat zegt, je testje, en dat je inderdaad een eitje hebt van jezelf. Het kan dus wel zomaar ineens!
@Zussie: Nou dan zitten we samen op het wachtbankje tot 2 december! Zou leuk zijn als we elkaar over een paar weken in een forum als "Augustus 2012 mama's" treffen!
Sukke: Ik had voor Julia ook geen eisprong. Na de bevalling en 1 jaar bv kwam mijn cyclus zelf weer om gang en 3 maanden later was ik zwanger van Jasmijn. ik heb geen pco. En waarom ik geen eisprong had is nooit verklaard. Dus het kan alle kant op, ik hoop voor jou, de goede