Ik vroeg me af of hier ook BAM (bewust alleenstaande moeders) moeders op deze site waren. Ik zit daar over na te denken om dat te gaan doen, maar weet er niet veel van en zou graag ervaringen willen delen. XXX Gusam.
Ik ben geen BAM, maar misschien zijn ze hier wel. Heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Toch wens ik je veel plezier op dit forum! En succes met je keuze! Liefs Alina
ik was eigenlijk geen BAM moeder, maar sinds kort wel. Voor mij geen relatie meer, enkel m'n kiddies en ik, nah! Niemand die me vertellen gaat wat ik moet doen, hoe ik dat moet doen, wanneer ik dat moet doen. Zo is het leven zalig (voor mij dan toch).
Mag ik vragen hoe je daar ineens bijkomt? Je hebt toch een vriend en ik dacht te menen dat jullie nu bezig waren om zwanger te raken, of heb ik dat verkeerd begrepen!? Geen verwijt hoor, ik ben gewoon benieuwd hoe je bij BAM komt! Vind dat nogal een beslissing die je dan neemt!
nee we zijn niet bezig om zwanger te worden, en de relatie is niet meer zo sterk en het zit op het randje van uitgaan. Daarbij heb ik er al vaker aan gedacht voor ik deze vriend kreeg om Bam moeder te worden. Zodoende mijn vraag. XXX Gusam