Wie opnieuw zwanger via traject(jette) na bevalling en overlijden kindje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anikas, 26 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Zijn hier dames die snel weer zwanger zijn geworden na een bevalling via een medisch traject?
    Mag ik vragen hoe snel jullie terug mochten starten van de artsten?

Even in het kort uitgelegd :

Ik ben enkele weken geleden bevallen en ons kleintje is na 9 dagen overleden.
    Ik heb contact gehad met onze ferti arts en hij zei ons om een jaar te wachten,toen hij zag dat ik het daar echt moeilijk mee had zei hij van toch een minimum van 6maanden te wachten.
    Nu weet ik niet goed wat doen en het liefst wou ik dat ik terug zwanger was om eerlijk te zijn.
    Graag willen we terug zo snel mogelijk een poging doen voor een terugplaatsing van 1 van onze cryo’s om terug gezegend te zijn met een klein wondertje.
    Vraag mijn eigen ook überhaupt af of een arts hier effectief over kan beslissen ....zijn het niet de toekomstige ouders die hier over horen te beslissen als mijn lichaam medisch terug in orde is of we er weer voor gaan of niet?

Graag wou ik ook jullie ervaringen weten wat het heeft gedaan met jullie lichaam en of jullie er blijvende “schade” aan hebben overgehouden om snel weer zwanger te zijn heel kort na een bev

2. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Wat een vreselijke situatie zitten jullie in, heel veel sterkte de komende tijd! Ik snap dat je zo snel mogelijk weer zwanger wil worden. Ik heb geen ervaring maar weet wel dat ze bij de kliniek waar ik nu loop een wachttijd van negen maanden aanhouden voordat je je weer mag aanmelden. Je lichaam moet herstellen van de vorige zwangerschap. In ieder geval heel veel sterkte en succes met het vervolg

anikas vindt dit leuk.
  3. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Ok dank u wel voor u reactie en lief bericht ❤️

Blondie685 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina